וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליברטדורס: לאנוס עלתה לגמר עם מהפך גדול ו-2:4 על ריבר פלייט

דרמת ענק בארגנטינה: ריבר כבר הוליכה 0:3 בסיכום שני המשחקים, אך אל גרנאטה השתמשו בקהל הביתי החם כדי לבצע את אחד מהקאמבקים הגדולים בתולדות המפעל ולעלות לגמר היסטורי

שחקן לאנוס אלחנדרו סילבה. רויטרס
כבש את השער הקריטי. אלחנדרו סילבה/רויטרס

בסוף השבוע האחרון ריבר פלייט ולאנוס עלו עם הרכבים משניים למשחקי הליגה שלהם והפסידו באותה תוצאה - 4:0. הם שמרו את שחקניהם למשחק הגומלין במסגרת חצי גמר גביע הליברטדורס שנערך הלילה (בין שלישי לרביעי), אך גם הם לא ציפו לדרמה האדירה שהמשחק סיפק לנו.

במשחק הראשון, גברה ריבר 0:1 על יריבתה בדרבי הארגנטינאי ונראתה קבוצה איכותית הרבה יותר, אך בגומלין הסיפור היה שונה. עם הקהל הביתי לצידם, בלאנוס הייתה אמונה שניתן לעלות לגמר היסטורי, אך כבר אחרי 23 דקות המארחים מצאו עצמם בפיגור 2:0 הודות לשערים של אינגנסיו סוקו (18, בפנדל) וגונסאלו מונטיאל.

חלוצה הותיק של לאנוס, חוסה סאנד בן ה-37, החזיר את אל גרנאטה למשחק עם שער מצמק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ודקה בתוך המחצית השנייה השלים צמד כדי לקבוע 2:2. לאוטרו אקוסטה ביצע מהפך בדקה ה-62 והקהל הדוחף של לאנוס עזר לקבוצתו להשיג את הרביעי בדקה ה-69, הודות לפנדל מוצלח של אלחנדרו סילבה, תוצאה שמספיקה למקומיים לעלות לגמר. ריבר פלייט תקפה אך לא הצליחה להשיג את השער המיוחל שיכול היה לעלות אותה לגמר, ונשארה בהלם בסיום.

אוהד לאנוס צעיר מעודד ביציע. רויטרס
יזכור את המהפך הגדול כל חייו? אוהד צעיר של לאנוס ביציעים/רויטרס

לאנוס, מחזיקת גביע הסודאמריקנה בשנת 2013, תוכל לעשות היסטוריה ולזכות לראשונה גם בליברטדורס. היא תפגוש בגמר מפעל הקבוצות הגדול ביותר של דרום אמריקה את המנצחת במפגש בין גרמיו הברזילאית לברצלונה מאקוודור, כשככל הנראה יהיו אלה הברזילאים שיעלו לגמר אחרי שניצחו 0:3 בחוץ במשחק הראשון. צמד משחקי הגמר יערכו ב-22 וב-29 בנובמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חשבון הטוויטר של לאנוס לא ידע את נפשו מרוב שמחה וצייץ את הדבר הזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully