וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרייד גדול ב-NFL: ג'יי אג'אי נשלח ממיאמי לפילדלפיה

31.10.2017 / 15:33

הרץ האחורי שהתקשה לשחזר העונה במדי הדולפינס את יכולתו מהעונה שעברה ינסה לסייע לקבוצה מעיר האחווה בחלק השני של העונה. פילדלפיה שלחה תמורתו בחירת סיבוב רביעי

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס. Wilfredo Lee, AP
עדיין בלי טאצ'דאון העונה. אג'אי/AP, Wilfredo Lee

הטרייד דדליין ב-NFL יגיע הערב (שלישי ב-23:00 שעון ישראל) והעסקאות ברחבי הליגה ממשיכות להיסגר, כאשר אחרי שבשעות הלילה החליפו ג'ימי גארופולו ודוויין בראון קבוצות, כעת הגיע גם תורו של הרץ האחורי של מיאמי, ג'יי אג'אי, שנשלח לפילדלפיה תמורת בחירת סיבוב רביעי.

הדולפינס פתחו את העונה בצורה לא רעה ומחזיקים כרגע במאזן 3:4, אך בכמה משחקים ההתקפה שלהם פשוט לא תפקדה ולמרות שרוב האשמה הוטלה על הקוורטרבק ג'יי קאטלר ולאחר מכן על מחליפו מאט מור, הרי שגם לאג'אי יש חלק בכך, שכן שהתקפת הריצה מדורגת 31 בליגה ביארדים והקבוצה במקום האחרון ב-NFL בנקודות בממוצע למשחק, אחרי שנעצרה על אפס בשני ההפסדים שלה, מול ניו אורלינס ובולטימור והשיגה נקודות רק בשנייה האחרונה בהפסד השלישי, מול הג'טס.

אג'אי, שהיה פנטסטי בעונה שעברה, עם 1,272 יארד ושמונה טאצ'דאונים, עומד כרגע רק על 465 יארד בריצה וטרם מצא את האנדזון העונה. פילי פתחה את העונה בצורה נפלאה ושישה ניצחונות רצופים, בהובלת הקוורטרבק הצעיר והמבטיח קרסון וונץ, קירבו אותה משמעותית להופעה בפלייאוף. האיגלס מרגישים שיש להם העונה הזדמנות לעשות משהו רציני והם יצרפו את אג'אי לסוללת רצים אותה מוביל לגארט בלאונט, שהגיע בפגרה מהאלופה ניו אינגלנד. נכון להיום, האיגלס במקום החמישי בליגה ביארדים על הקרקע בממוצע למשחק.

עוד בנושא:

הצ'יפס ניצחו 19:29 את דנבר, גארופולו עבר לניינרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully