וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יפס ניצחו 19:29 את דנבר, גארופולו עבר לניינרס

31.10.2017 / 8:41

קנזס סיטי כפתה חמישה איבודים ועצרה רצף של שני הפסדים, בדרך להשתלטות על ה-AFC מערב. הפטריוטס העבירו את הקוורטרבק בטרייד מפתיע, ההשעייה של אזיקייל אליוט חזרה

טראוויס קלסי קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
הצ'יפס חזרו לנצח/AP

קנזס סיטי (2:6) - דנבר (4:3) 19:29

המחזור ננעל בארוהד, שם הצ'יפס נעזרו בחמישה איבודים של הברונקוס כדי לקטוע רצף של שני הפסדים ולהשתלט, אולי סופית, על ה-AFC מערב.

המארחת עלתה ליתרון חמש דקות וחצי מהפתיחה, כשמרקוס פיטרס החזיר פאמבל ל-45 יארד. שלוש דקות לאחר מכן, אלכס סמית' מצא את טראוויס קלסי ל-29 יארד וטאצ'דאון שקבע 0:14 ועד להפסקה כל קבוצה הוסיפה שער שדה.

דנבר חזרה למשחק לקראת סוף הרבע השלישי, עם ריצה קצרה של דבונטה בוקר לאנדזון, שצימקה ל-20:13, אבל שלושה שערי שדה של הצ'יפס, לצד הגנה טובה ברבע האחרון, עשו את העבודה.

סמית' מסר רק 14 מ-31 ל-202 יארד וטאצ'דאון. קלסי סיפק 133 יארד באוויר. טרבור סימיאן היה חלש, עם 198 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים.

* הטרייד דדליין ב-NFL מתקרב והלילה קיבלנו את אחד הטריידים המשמעותיים של העונה, כאשר ניו אינגלנד שלחה את ג'ימי גארופולו לסן פרנסיסקו תמורת בחירת סיבוב שני ב-2018. הקוורטרבק סומן בניו אינגלנד כיורש של טום בריידי, אלא שהקוורטרבק בן ה-40 לא מראה סימני האטה והפטריוטס אפשרו לגארופולו לעבור למקום בו הוא יזכה לשחק. כתגובה לטרייד, הניינרס, שטרם צברו ניצחון העונה, שחררו את הקוורטרבק הפותח שלהם בריאן הוייר והוא צפוי לשוב כעת כמחליף לפטריוטס, תפקיד בו שימש בתחילת דרכו בליגה.

* טרייד מסקרן נוסף שלח את דוויין בראון מיוסטון לסיאטל. רק לפני יומיים שתי הקבוצות נפגשו למשחק נהדר, שהסתיים ב-38:41 לסיהוקס, ששלחו תמורת בראון את מגן הפינה ג'רמי ליין ושתי בחירות דראפט. היחסים בין בראון ליוסטון היו עכורים אחרי ההולדאאוט שלו בפגרה והמצב החמיר בשבוע החולף, כאשר התאקל השמאלי היה אחד המבקרים הקולניים ביותר של הבעלים בוב מקנייר אחרי תקרית "האסירים".

* המאבק המשפטי סביב אזיקייל אליוט מסרב להסתיים והלילה, שופטת בית משפט מחוזי דחתה את בקשת השחקן, דרך ארגון השחקנים, לעכב את העונש. בשל כך, ההשעייה משישה משחקים חזרה להיות פעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully