וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון נשמו לרווחה: בן שימול לא סובל משבר בצלעות

31.10.2017 / 11:01

הרכז הוותיק שנפצע במשחק נגד נס ציונה ינוח בימים הקרובים בעקבות פציעה באזור הצלעות, ונמצא בספק למשחק נגד מכבי תל אביב. עודד ברנדווין ישוב לאימונים ויוכל לשחק נגד הצהובים. עידן זלמנסון: "משחקים אחד בשביל השני"

one

במכבי ראשון לציון נשמו לרווחה הלילה (בין שני לשלישי) עם תוצאות צילום החזה של אבי בן שימול שהראה כי השחקן לא סובל משבר בצלעות. הרכז הוותיק נפצע ברבע האחרון במשחק הניצחון על עירוני נס ציונה, והחשש הראשוני היה כי הוא שבר את אחת הצלעות וייעדר לתקופה ארוכה, אך כאמור, הצילום שלל זאת.

אבי בן שימול שחקן מכבי ראשון לציון מול ניב ברקוביץ' שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
פציעה לא חמורה. אבי בן שימול/לירון מולדובן

למרות שאין לו שבר, בן שימול צפוי לנוח בימים הקרובים והוא נמצא בספק להתמודדות נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. בעיר היין יעשו הכל כדי להכשירו להתמודדות. בינתיים מי שיחזור היום לאימונים הוא הרכז עודד ברנדווין, שנעדר בחודש האחרון לאחר ששבר את ידו. ברנדווין אמנם הוריד את הגבס מהיד לפני יותר משבוע וחצי, אך רק אמש קיבל אישור לחזור לאימונים ויעמוד לרשותו של שמוליק ברנר לקראת ההתמודדות נגד הצהובים.

בראשון לציון היו מאוד שמחים על הניצחון המשמעותי בנס ציונה, משחק נוסף בו עידן זלמנסון המשיך להיות טוב מאוד עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, "כבר אחרי המשחק בחיפה שמוליק אמר לנו שהמשחק נגמר וצריך לחשוב קדימה, שמח שעשינו את הסוויץ' הזה ולא באנו שאננים או זחוחים, זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורינו", סיכם סנטר נבחרת ישראל, "אני רואה את הקבוצה, כל שחקן ושחקן מאוד מחויב לתהליך שאנחנו עוברים, זה נותן לי מקום לאופטימיות, אנחנו משחקים ביחד, אחד בשביל השני, רק דברים יכולים לקרות, ברור שלא כל יום ננצח, אבל עם לחימה כזאת אפשר רק לקוות לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully