וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה שוב לא הצליחו לנצח

אחרי פיטורי בנאדו ועם פטריסיו סייג על הקווים, האורדונים הפסידו 2:0 לבית"ר תל אביב. בני לוד גברה 0:1 על המלאבסים, שלא ניצחו כבר חמישה משחקים ברצף. רמת השרון ניצחה 1:2 בעפולה

פטריסיו סייג, מאמן זמני הפועל רמת גן,. מגד גוזני
לא הושיע. פטריסיו סייג/מגד גוזני

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, ובהפועל רמת גן והפועל פתח תקוה העסקים כרגיל - ולא לטובה.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רמת גן 0:2

העונה המסויטת של האורדונים נמשכת, וגם אחרי הפרידה מאריק בנאדו לא הצליחו לצבור נקודות והתקרבו לקו האדום. המאמן הזמני פטריסיו סייג עמד על הקווים, אך לא הצליח להביא לשינוי ביכולתה של הקבוצה שהייתה קרובה כל כך לעלייה לליגת העל בעונה שעברה, והיא רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. השחקנים של זיו אריה חגגו ניצחון רביעי ברצף בזכות שערים של דור גליל (43) ושער נוסף בדקות הסיום ונצמדו להפועל תל אביב, שבמקום הרביעי, עם 17 נקודות ונחיתות בהפרש השערים. רמת גן כבר רחוקה רק שתי נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה.

בני לוד - הפועל פתח תקוה 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי רצף של אכזבות וקיוו לצאת לדרך חדשה, והמארחת הצליחה לעשות זאת בזכות שער של ויקטור מרעי בדקה ה-62 ולנצח לראשונה מהמחזור הראשון של העונה. המלאבסים חלמו לפני פתיחת העונה על חזרה לליגת העל אך ממשיכים לאכזב בגדול ולא ניצחו כבר חמישה משחקים ברצף. המרחק מאחי נצרת שנמצאת במקום השני: תשע נקודות.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 2:1

בר אביטן (13) העלה את המארחת ליתרון לפני שעומר צלישר השווה (36) עם שערו השני העונה. לצערה של הקבוצה המדשדשת מהעמק (שישה משחקים ללא ניצחון) היא נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דמיטרו ריזוק (54) וראתה את פאדי זידאן (68) כובש וקוטע עבור הקבוצה מהשרון רצף של שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully