וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו פודה סיכם בנבחרת אוסטריה וצפוי לאמן אותה

מאמן שטורם גראץ בן ה-51 ימונה למאמן של האדומים, שכשלו לעלות לגביע העולם אחרי קמפיין מאכזב מאוד, ויהפוך לגרמני הראשון אי פעם שמאמן את נבחרת אוסטריה. את רוב קריירת האימון שלו בילה במדינה

פרנקו פודה מאמן נבחרת אוסטריה. GettyImages
פרנקו פודה/GettyImages

פרנקו פודה סיכם בנבחרת אוסטריה וצפוי לחתום על חוזה מ-1 בינואר 2018 עד סיום מוקדמות יורו 2020 בשנת 2019 והחוזה יוארך אוטומטית כמובן אם הנבחרת תעלה לטורניר. פודה בן ה-51 שיחק בעבר בשטורם גראץ ומאמן אותה מאז 2014. הוא מאמן אותה עשר שנים במצטבר אחרי שעבד שם ב-2002/3, בין 2006 ל-2012, אז יצא לעונה אחת בקייזרסלאוטרן וחזר אליה ב-2014.

הפרט המעניין הוא שפודה יהיה הגרמני הראשון אי פעם שמאמן את נבחרת אוסטריה. אוסטריה אכזבה בגדול במוקדמות גביע העולם 2018 וסיימה במקום הרביעי בלבד עם 15 נקודות, בבית שכלל בין היתר את ויילס, סרביה ואירלנד. האוסטרים הצליחו לעלות ליורו האחרון בצרפת, אבל גם שם לא הציגו כדורגל טוב והודחו בשלב הבתים כשהם מסיימים במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד בבית עם הונגריה, איסלנד ופורטוגל. למרות התוצאות הלא מרשימות, לאוסטריה יש סגל שחקנים כישרוני מאוד ממנו מצפים להשיג הרבה מעבר להישגים הנוכחיים ובין היתר משחקים שם מרקו ארנאוטוביץ' מווסטהאם, דייויד אלאבה מבאיירן מינכן, גידו בורגשטאלר משאלקה, מיכאל גרגוריטש מאוגסבורג ועוד רבים וטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully