וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל פליקר: "אני שמח שיצאנו לתחרות, היה חשוב שנתחרה שם"

הג'ודוקא שזכה בסוף השבוע האחרון במדליית זהב באבו דאבי התארח באולפן השקוף של וואלה! וסיפר על החוויות: "היינו עם האיראנים באותה קומה במלון ואמרנו שלום אחד לשני במעלית"

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: צפו בראיון של טל פליקר באולפן השקוף של וואלה! NEWS

הג'ודוקא טל פליקר, שזכה בסוף השבוע האחרון במדליית זהב בטורניר מסבב הגרנד סלאם שהתקיים באבו דאבי, התארח היום (שני) באולפן השקוף של וואלה! וסיפר על החוויות מהנסיעה לאיחוד האמירויות.

"כל הנסיעה הייתה טעונה מבחינה פוליטית בגלל שאי אפשר היה להתחרות עם הדגלים וכל העיכובים שהיו עם הויזות", סיפר פליקר, "אני שמח שיצאנו לתחרות הזו, היו"ר משה פונטי התעקש שנצא בכל מחיר. היה חשוב שנתחרה שם".

כשפליקר עלה לראש הפודיום, הוא שר את המנון "התקווה" בעצמו מכיוון שנאסר להשמיע אותו בתחרות באבו דאבי. הג'ודוקא סיפר: "זכיתי בחודש שעבר במקום השלישי באליפות העולם ולא קיבלתי תגובות כאלו. זה היה מאוד מרגש. התגובה הכי מרגשת? שלחו לי סרטון של ילד קטן שבוכה בבית, משפחות שלמות עמדו ושרו איתי את 'התקווה' ביחד".

פליקר הוסיף: "גרנד סלאם זה טורניר יוקרתי, יש רק חמישה כאלו בכל העונה. יש הרבה ניקוד וזה חשוב לעונה הבאה שהיא עונה אולימפית. היינו עם האיראנים באותה קומה בבית המלון. זה מצחיק, אנחנו אומרים שלום אחד לשני במעלית, מחייכים, אבל על המזרן יש עניינים שלא קשורים אלינו ואנחנו לא יכולים להתעסק בזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל פליקר עם הילה קובו באולפן השקוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טל פליקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully