וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורופקאפ: בני הרצליה תעצור את הנפילה נגד שרלרואה?

30.10.2017 / 15:09

עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים יצאה הקבוצה של מיקי גורקה לבלגיה (21:30, 5+ גולד) למחזור השלישי במסגרת שלב הבתים הראשון של היורופקאפ

one

בווידאו: צפו בהפסד בני הרצליה להפועל חולון

בני הרצליה תנסה להתאושש מהתקופה הלא טובה שעוברת עליה כשתתארח מחר (שלישי) בבלגיה אצל שרלרואה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של היורופקאפ (21:30, שידור ישיר ב-5+ גולד). הקבוצה של מיקי גורקה נחתה בשעות הצהריים המוקדמות בבלגיה לקראת המשחק, כשהיא מדורגת במקום השלישי בבית, ממנו יעלו שתי קבוצות בלבד לשלב הבתים השני, עם ניצחון אחד והפסד אחד.

בני הרצליה נמצאת בעיצומה של תקופה רעה, היא הפסידה שלושה משחקים ברצף בכל המסגרות, וניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא מציגה יכולת הגנתית לא טובה ולא משכנעת. בשלב הזה בהרצליה מתרכזים במשחק נגד הקבוצה הבלגית, אך ייתכן מאוד שעם שרשרת ההפסדים לא תיעצר, ייערכו שינויים בסגל השחקנים.

שרלרואה הבלגית, אותה מאמן בריאן לינץ' האמריקאי, זכתה 9 פעמים בעבר באליפות בלגיה, אך הפעם האחרונה הייתה בעונת 2010/11. בשנים האחרונות מתקשה הקבוצה להתמודד בצמרת הבלגית, כשבמקביל לא רושמת הישגים באירופה. חמישה שחקנים אמריקאים נמצאים בסגל הבלגי, כשהבולטים שבהם הם הרוקי ג'ק גיבס והפורוורד סת' טוטל.

עוד בנושא:

שלישי בליגת האלופות: בכורה לגלן רייס במדי חולון באיזמיר

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
מיקי גורקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully