וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: בכורה לגלן רייס במדי חולון באיזמיר

30.10.2017 / 14:52

הסגולים יצאו למשחק חוץ נגד קרשיאקה (19:30, ספורט 5), כשהפורוורד החדש קיבל את השחרור הבינלאומי ויוכל לשחק. ג'אבריל טראוויק שוחרר מהקבוצה. על השחקנים נאסר לצאת מהמלון

one

הפועל חולון תמשיך במסע האירופי שלה כשתפגוש מחר (שלישי) את קרשיאקה הטורקית בחוץ במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות של פיב"א (19:30, שידור ישיר בספורט 5). הסגולים עדיין ללא ניצחון בבית א', ובידיעה שהפסד נוסף יהפוך את סיכויי ההעפלה שלהם, לפחות בכל הנוגע לליגת האלופות, לנמוכים מאוד. מסביב למשחק קיימים לא מעט סידורי ביטחון שקשורים להגעת קבוצה ישראלית לאיזמיר, כמו העובדה שהסגולים לא יכולים לצאת מהמלון, מלבד המשחק עצמו.

מי שיצא עם חולון למשחק הוא הפורוורד גלן רייס ג'וניור, שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע בשעות הבוקר מהפיליפינים. בחולון מקווים כי השחקן, שערך מספר אימונים מצומצם עם הקבוצה יוכל להראות את היכולות המבטיחות שיש לו. ג'אבריל טראוויק, שהיה בדרכו החוצה מהמועדון בשבועות האחרונים, שוחרר באופן רשמי. "אנחנו יוצאים לשחק מול קבוצה קשוחה, מקווים להמשיך להשתפר ולקחת את הדברים הטובים ממשחקי השבוע האחרון", אמר המאמן דן שמיר לקראת המשחק.

קרשיאקה, שהפסידה רק אתמול לדרושפאקה של דיוויד בלאט במסגרת הליגה המקומית, משחקת בשנים האחרונות במפעלים השונים באירופה לאחר שזכתה באליפות טורקיה ב-2015, הרבה בזכות בובי דיקסון. את הקבוצה מדריך אלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי, כשהשחקנים המובילים שלה הם שחקניה לשעבר של הפועל חולון הרכז דומיניק ווטרס והפורוורד די ג'יי קנדי, לצד שני אמריקאים טובים נוספים - הפורוורד סקוט ווד והסנטר המוכשר ג'ארוד ג'ונס. בליגה המקומית מדורגת הקבוצה בתחתית הטבלה עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, ובליגת האלופות הפסידה פעם אחת בלבד בשלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully