וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שבר שיא שלילי: "כולם קולעים נגדנו מתי שהם רק רוצים"

תחילתו של משבר בקאבס: ג'יימס עם רצף הפסדים ראשון בקריירה ליריבות כה נחותות, טיי לו זעם. גם גולדן סטייט מוטרדת מהמחסור באנרגיות, גרין מבקר את ההחלטה לקנוס אותו. התגובות והמספרים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"לפני 14 שנה נראיתי יותר טוב". ג'יימס/GettyImages

השבועיים הראשונים של עונת ה-NBA קיבלו טוויסט מפתיע: את הקונפרנס המערבי מובילה ממפיס המפתיעה, בעוד גולדן סטייט במקום השישי בלבד; בקונפרנס המזרחי, דטרויט נמצאת בפסגה בזמן שקליבלנד מדורגת עשירית (!). הלילה (בין שני לשלישי) הווריירס והקאבס ספגו הפסדים מפתיעים נוספים.

קליבלנד רשמה הפסד רביעי מתוך חמשת המשחקים האחרונים, ושוב הובסה בבית - 114:95 בידי הניקס. אחרי שבעה משחקים, סגנית האלופה מחזיקה במאזן שלילי (4:3) ומדורגת במקום ה-24 בלבד בליגה כולה במדד ההגנתי המשוקלל (DRAT). וכל זה קורה למרות שעל פי ESPN, היא קיבלה את ההגרלה השנייה הכי נוחה בששת המשחקים הראשונים של העונה.

"ההפסד הלילה וגם שאר ההפסדים שלנו בלתי מתקבלים על הדעת", אמר טיירון לו הכעוס בסיום, וסירב להתייחס ליכולת בשוויון נפש, למרות שכוכבו הגדול לברון ג'יימס נשמע אחרת לגמרי. לו המשיך ואמר ש"הדרך היחידה שלנו לצאת מזה היא לעבוד יותר קשה, וזה נוגע לכלל המערכת - שחקנים ומאמנים כאחד. כשאתה מפסיד בצורה כזו לקבוצות כאלה, אסור לקחת את זה בקלות".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
ההגנה מקרטעת. לו/GettyImages

בארבעת ההפסדים מתחילת העונה - לאורלנדו, ברוקלין, ניו אורלינס והניקס - הקאבס הובסו בהפרש ממוצע של 16.8 נקודות. עבור לברון ג'יימס, זוהי נקודת שפל אמיתית: לפני כן, הוא מעולם לא רשם שלושה הפסדים רצופים ליריבות שלא הגיעו לפלייאוף בעונה שלפני כן. למרות זאת, לברון מסרב להגדיר את התקופה הנוכחית כמשבר. "באיזה חודש אנחנו, תזכירו לי? אוקטובר? אני בטח לא הולך להשתגע מההפסדים האלה עכשיו. העונה הזו ארוכה מדי, והייתי שותף ל'משברים' כאלה יותר מדי פעמים בקריירה", אמר.

לברון, שקלע 34 נקודות, הסכים ש"שחקנים קולעים נגדנו מתי ואיך שהם רק רוצים. ההגנה שלנו רעה למדי כרגע, במיוחד נגד התקפות מעבר, אז ברור שזו העדיפות הראשונה שלנו כרגע". טיי לו הוסיף לגבי ההגנה ש"היריבות שמשחקות נגדנו נראות מהירות יותר בכל עמדה. הם רצים מהר יותר, הם מרווחים את המשחק, הם דוחפים את הכדור במתפרצות, וזה מרגיש כאילו אנחנו לא עומדים בקצב". אמש לפני בדיוק 14 שנה לברון ערך את הופעת הבכורה שלו ב-NBA, כשקלע 25 נקודות וחילק 9 אסיסטים בהפסד קליבלנד לסקרמנטו. ג'יימס קיווה שהפעם זה יסתיים אחרת מבחינה קבוצתית, אבל הסכים בסיום ש"במשחק ההוא לפני 14 שנה הייתי טוב יותר ממה שהייתי הלילה".

קייל קורבר לא אהב את הרמיזות לפיהן הבעיה היא מנטלית, ואמר ש"אני יודע שלכולם פה אכפת, כולם עובדים קשה מאוד מדי יום, כולם אוהבים את המשחק. כרגע אנחנו לא מביאים את זה למגרש. כשלוקחים פה את השחקנים אחד-אחד, הם במקום הנכון. אבל כשאנחנו משחקים בתור חמישייה, אנחנו לא מחוברים".

קווין לאב אמר ש"אפשר לתקן הרבה מאוד רק באמצעות מאמץ והשקעה. יש כאן מספיק כישרון, זה ברור. על הנייר אנחנו נראים נהדר, אבל אנחנו צריכים לוודא שאנחנו יותר אסרטיביים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון, דווין וייד. רויטרס
חסרי אנרגיות. לברון, וייד ותומפסון על הספסל/רויטרס

קליבלנד היא בוודאי לא הקונטדרית היחידה שסובלת מפתיחת עונה מאכזבת. גולדן סטייט ספגה הלילה הפסד 115:107 לדטרויט, במה שהיה הפסד הבית השני שלה העונה. לפני המשחק מאמן הפיסטונס סטן ואן גנדי טען ש"גולדן סטייט היא הקבוצה שהכי קשה להגן מולה בהיסטוריה של ה-NBA", אבל חניכיו עשו עבודה לא רעה בכלל כדי להצר את צעדיה.

בניגוד לטיירון לו, סטיב קר מסרב להתרגש. "בשלב מסוים נבין שהמשחקים הללו מספיק חשובים כדי שננצח אותם. נהיה חייבים להפנים את זה בסוף", אמר. "אם אתה לא משתווה ליריבה שלך ברמת האנרגיה והמאמץ, אם אתה לא משחק עם אינטליגנציה ומשמעת, אתה פשוט לא הולך לנצח".

קר לקח את האחריות עליו והוסיף: "החבר'ה שלנו לא מראים את רמת האנרגיה, הריכוז והמשמעת הנדרשת, וברור שזה בגלל המאמן. אני חייב למצוא את הקומבינציות הנכונות. אולי אנחנו מריצים יותר מדי מהלכים. בכל מקרה, בטוח שאני צריך לעשות עבודה טובה יותר".

קווין דוראנט, שקלע 28 נקודות אך לשם שינוי לא הצליח למנוע מהווריירס להפסיד, אמר ש"הכוונות שלנו טובות, אבל המסירות פשוט לא מגיעות ליעד כרגע. אנחנו מחפשים אחד את השני, משחקים בלי אגו כמו בעונה שעברה, עושים מהלכים, אבל אנחנו עדיין קצת מחוץ לקצב".

דריימונד גרין הודה שתאוות ההיילייטס פגעה הפעם בווריירס, ששוב ניסו לספק שואו על חשבון תכל'ס. "היו לי הרבה מסירות שלא הלכו למקומות שהן צריכות ללכת. אני חייב להיות יותר ממושמע", אמר.

אנדרה דראמונד, דטרויט פיסטונס, מול דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
"ה-NBA מחפשת להוציא אותי האיש הרע". דריימונד גרין מול דראמונד, הלילה/רויטרס

כרגיל, גרין היה זה שעלה לכותרות מבין שחקני גולדן סטייט. עוד לפני המשחק, הנהלת הליגה הודיעה שגרין ייקנס ב-25 אלף דולר בעקבות העימות הפיזי עם בראדלי ביל במשחק הקודם מול וושינגטון. גרין היתמם לאחר המהלך וטען שהורחק יחד עם ביל רק בשל רקורד ההרחקות העשיר שלו מהעבר, וגם הלילה אחרי שנודע לו על הקנס, הוא מתח ביקורת על ההחלטה. "זה לא מפתיע אותי בכלל. יש לי מוניטין שלילי שפוגע בי וגורם לאנשים לקבל החלטות בלי קשר למה שקורה".

גרין טען שהגן על עצמו מפני התקיפה הפיזית של ביל, ואמר: "אי שם בעולם האמיתי, כשמישהו מכה אותך מותר לך להחזיר לו. קוראים לזה הגנה עצמית. אם מישהו יורה בך, מותר לך לירות בו בחזרה. אני הוכיתי, אפילו לא החזרתי, ובכל זאת נקנסתי. אני יודע שהליגה לא מחבבת אותי במיוחד, זה כבר מובן מאליו. הם רוצים להוציא אותי הילד הרע של ה-NBA, אז הם עושים מה שהם רוצים".

גם סטיב קר לא אהב את העונש, ואמר: "אני לא מבין איך אפשר לקנוס ב-25 אלף דולר מישהו שהותקף. יכול להיות שהעבר שיחק פה תפקיד".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. AP
מתי הם יעלו הילוך בחזרה? קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully