וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לערער על עונש הרדיוס

30.10.2017 / 8:35

במועדון לא מתכוונים להשלים עם פסק הדין של איגוד הכדורסל. תוספת אנשי האבטחה במשחק נגד אילת עלתה למועדון כ-90 אלף שקלים, בנוסף לירידה משמעותית בכמות הצופים. מקניל: "לא אוהב לקרוא לעצמי מנהיג". חילוקי דעות לגבי המשך דרכו של ג'ף אלן

one

שלושה שבועות מאז הניצחון הראשון שלהם העונה, הפועל תל אביב השיגה אמש (ראשון) את ניצחונם השני כשגברו בבית 76:82 על הפועל אילת. הקבוצה של דני פרנקו אמנם שלטה בהתמודדות, אך לא הצליחה לברוח ליריבה מהדרום עד לדקות הסיום, והרבה נחישות השאירו את הניצחון בדרייב אין. ג'רל מקניל הצטיין במשחק עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים כשב-28 דקות שלו על המשחק ניצחה הפועל תל אביב ב-17 הפרש.

"זה היה משחק קשה, יש לנו הרבה כבוד לקבוצה ששיחקנו מולה, שחקנים שיודעים לשחק כדורסל בכל ערב. לא כל ערב יהיה כדורסל יפה, היה משחק די מכוער, התחלנו טוב, אבל איבדנו את המומנטום, צריך לתת להם קרדיט, הם לא ויתרו, הצלחנו לגמור את המשחק ברבע הרביעי", סיכם מקניל והוסיף לגבי ההתאקלמות שלו בהפועל, "אני לא אוהב לקרוא לעצמי מנהיג, ואני לא חושב שאני מנהיג, אני רוצה להוביל בדוגמא, אני רוצה להביא את האישיות שלי לכל אימון, ואני מנסה לעשות את זה מהרגע שאני פה. זה לא קל עבורי אחרי שלא שיחקתי לתקופה. החבר'ה שלי בחדר ההלבשה היו נהדרים עבורי".

מאט האוורד נעדר זה המשחק השלישי ברציפות מפעילות, למרות שהיה חלק מהסגל של הקבוצה. האוורד לא ערך עדיין אימון מלא עם הקבוצה מאז נפצע בכף הרגל, ערב משחק הליגה נגד עירוני נהריה לפני שבועיים, אך במועדון אופטימיים לגבי אפשרות שילובו במשחק הליגה נגד בני הרצליה ביום שבת הקרוב. ג'ף אלן סיים משחק נוסף בדאבל דאבל עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים, וכשמועד חוזהו הזמני, באמצע החודש הבא, מתקרב, יצטרכו במועדון לקבל החלטה לגביו, כשבשלב הזה הדעות חלוקות.

המשחק כולו היה בצל השבוע האחרון והאירועים האלימים במשחק נגד הפועל ירושלים בשבת שעברה. 40 שוטרים ו-80 מאבטחים, מחברת אבטחה חדשה, אבטחו את האירוע, כ-50 אנשי אבטחה יותר ממשחק ליגה רגיל ולא רגיש של האדומים. בהפועל העריכו כי מדובר בהפסד של 90 אלף שקלים, בנוסף לקנס של 50 אלף שקלים שקיבלו מאיגוד הכדורסל. אגב, גם היציעים בדרייב אין היו רחוקים מלהיות מלאים, כשכמעט אלף מקומות נותרו ריקים. בסביבת המועדון העריכו כי האירועים האחרונים גרמו לאנשים האם להגיע או לא.

בקבוצה צפויים להגיש בימים הקרובים ערעור לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל על עונש הרדיוס שקיבלו בעקבות המשחק נגד הפועל ירושלים, לאחר שלא היו מרוצים מפסק הדין שניתן ביום חמישי. במועדון יודעים כי אם הדיון יתקיים בשבוע הקרוב, עונש הרדיוס יחול על משחק הליגה נגד גלבוע/גליל, אחרת יידחה למשחק הליגה נגד מכבי חיפה.

שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. קובי אליהו
חילוקי דעות לגביו. ג'ף אלן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully