וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר ייעדר כחודש וחצי

29.10.2017 / 18:49

הרכז הישראלי נפצע בהפסד להפועל חולון וסובל מקרע בשריר התאומים. במועדון נוטים שלא לצרף שחקן על חשבונו ולקדם את עמית ראובן הצעיר ברוטציה. הפציעה של סקוורר היא השלישית של גלבוע תוך שבועיים

שחקן הפועל גלבוע/גליל, יחזקאל סקוורר. לירון מולדובן
חדשות רעות לבית הלחמי. סקוורר/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (ראשון) כי הגארד יחזקאל סקוורר ייעדר מפעילות בין חודש לחודש וחצי. סקוורר נפצע אמש במשחק ההפסד להפועל חולון 88:81 כבר ברבע הראשון, בשעה שחדר לסל וחש כאבים בשריר התאומים, בבדיקה שנערכה לו היום נתגלה כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים, שזמן ההחלמה המהיר ביותר שלו הוא חודש.

הפציעה של סקוורר היא השלישית של גלבוע תוך פרק זמן של שבועיים. ראשון הנפצעים היה דיאנג'לו הריסון, שקרע את שריר הירך בהפסד לעירוני נס ציונה, והוא צפוי לחזור לפעילות בעוד מספר שבועות. במשחק נגד מכבי תל אביב נפצע ג'ייקובן בראון בברכו, וסבל ממתיחה ברצועה הצידית, ולמרות שלא היה כשיר לחלוטין שיחק אמש נגד הפועל חולון והיה רחוק ממיטבו.

בקבוצה הצפונית כבר צירפו את אלייז'ה ג'ונסון לחוזה לחודש, והוא יישאר במועדון כל עוד הריסון לא ישוב לפעילות. במועדון יצטרכו לקבל החלטה האם לצרף שחקן נוסף בעקבות הפציעה של סקוורר, כשהנטייה בשלב הזה היא לא לעשות זאת, ולקדם ברוטציה את הרכז הצעיר עמית ראובן, שקיבל דקות ראשונות נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully