וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן תפגוש את בורוסיה דורטמונד בשמינית הגמר

אחרי שעברה את ר.ב. לייפציג בתום דו קרב פנדלים, תיאלץ האלופה לעבור גם את מחזיקת הגביע. בינתיים בליגה: ורדר ברמן הובסה 3:0 בבית על ידי אוגסבורג, שטוטגרט - פרייבורג 0:3

אלפרד פינבוגאסון שחקן אוגסבורג. GettyImages
פינבוגאסון חוגג/GettyImages

המחזור העשירי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הובסה ורדר ברמן האומללה 3:0 בבית מול אוגסבורג, שהמשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה. לאחר מכן תארח שטוטגרט את פרייבורג.

במקביל, נערכה היום הגרלת שמינית גמר הגביע הגרמני. באיירן מינכן, שעברה בסיבוב שעבר את ר.ב. לייפציג בתום דו קרב פנדלים, תארח את בורוסיה דורטמונד שהדיחה אותה בעונה שעברה בחצי הגמר בדרך לזכייה. זו עונה שביעית ברציפות ששתי הקבוצות ייפגשו בגביע.

ורדר ברמן - אוגסבורג 3:0

13 משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, רצף שמתחיל כבר בתום העונה שעברה, ונמשך עד המחזור העשירי העונה. ורדר ברמן עמוק בבוץ ובמשבר חמור מאוד עם 5 נקודות בלבד מ-30 אפשריות. למזלה, יש בליגה גם את פ.צ. קלן החלשה שעדיין לא ניצחה העונה ועם 2 נקודות מ-30. מנגד, אוגסבורג ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה והיא עם 15 מ-30 אפשריות.

מיכאל גרגוריטש כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-40 אחרי בישול של פיליפ מקס. שבע דקות לאחר מכן, עדיין במחצית הראשונה, ספגה ברמן את השני. הפעם אוגסבורג קיבלה פנדל אותו ניצל אלפרד פינבוגאסון שקבע 0:2. גרגוריטש השלים צמד והשפלה גדולה לברמן בדקה ה-61 אחרי בישול של קאיובי. מצבו של אלכסנדר נורי, מאמן הירוקים, קשה מאוד והוא עלול לסיים את תפקידו בקרוב.

שטוטגרט - פרייבורג 0:3

אחרי שניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה שקדמו לזה, הצליחה הקבוצה של האנס וולף להשיג ניצחון בית חשוב שהרחיק אותה מהתחתית. מנגד, פרייבורג נותרה בחלק התחתון של הטבלה עם שמונה נקודות בלבד. קיילאר סויונצ'ו הורחק אצל האורחת כבר בדקה ה-12 אחרי שהשופט ראה בווידאו שהוא נגע בידו ומנע משטוטגרט התקפה של אחד על אחד. השוואבים הענישו בדקה ה-38 כשדניאל גינצק קבע 0:1, בנג'מין פבאר הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וסימון טרודה השלים בדקה ה-82.

דניאל גינצ'ק שחקן שטוטגרט. AP
גינצ'ק חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully