וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל פתח תקוה תנסה לצאת מהמשבר בלוד

המלאבסים שעדיין מכוונים לעליית ליגה, צריכים להשיג את הנקודות בחוץ מול בני לוד שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה (19:00, ספורט 5 לייב). הפועל רמת גן ברמלה, עפולה מחכה לרמת השרון

הפועל רמת גן. מגד גוזני
ימשיכו את המומנטום מגביע הטוטו? שחקני הפועל רמת גן/מגד גוזני

שלושה משחקים יחתמו מחר (שני, 19:00) את המחזור התשיעי בליגה הלאומית, כשבמוקד ביקורה של הפועל פתח תקוה בלוד. הפועל רמת גן, עדיין ללא מאמן קבוע, תתארח אצל בית"ר תל אביב רמלה והפועל עפולה תפגוש את הפועל ניר רמת השרון.

בני לוד - הפועל פתח תקוה (ספורט 5 לייב)

שתי קבוצות במשבר נפגשות בלוד. המארחת לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וכבשה פחות מכל קבוצה אחרת בליגה (ארבעה שערים בלבד) בעוד המלאבסים שהגיעו עמוסי ציפיות לעונה הנוכחית, סופרים ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון כשברקע דיבורים על סיום עבודתו של המאמן אורן קריספין. הפועל פתח תקוה לא ניצחה בלוד מאז ספטמבר 2012.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רמת גן

זיו אריה ניצח בשני משחקיו הראשונים כמאמן בית"ר תל אביב רמלה מאז החליף בתפקיד את עמיר תורג'מן, וניצחון נוסף - הרביעי ברציפות של הקבוצה - ישווה את מאזן הקבוצה לזה של הפועל תל אביב המדורגת שלישית. הפועל רמת גן, שניצחה את האדומים מתל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, ממשיכה עם עוזר המאמן פטריסיו סייג על הקווים ותנסה לנצח לראשונה מאז המחזור השני.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון

הנה עוד קבוצה שהחליפה מאמן, אבל לה זה פחות עובד. אופיר חיים הגיע להפועל עפולה במקום בני בן זקן ועדיין לא ראה שער. הקבוצה הפסידה להפועל כפר סבא 1:0, סיימה ב-0:0 עם הפועל מרמורק וכעת תנסה לנצח כדי לחלוף על פני יריבתה בטבלה. רמת השרון הפסידה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים וגם היא לא רוצה להסתבך בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully