וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי לא התחשבה במרסלו ביילסה, ליון עלתה למקום השלישי

המאמן הארגנטינאי הפסיד לקבוצתו לשעבר ונותר במקום הלפני אחרון עם ניצחון אחד בלבד. מורגן סאנסון כבש והעלה את מארסיי למקום הרביעי, נקודה פחות מליון שניצחה 0:2 את מץ האחרונה

שחקני מארסיי חוגגים עם מורגן סאנסון (משמאל). AP
שער שלישי העונה. מורגן סאנסון, משמאל/AP

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם עלייתה של ליון למקום השלישי אחרי 0:2 ביתי על נועלת הטבלה מץ. מארסיי נצמדה אליה עם 0:1 בליל מול מאמנה לשעבר מרסלו ביילסה, סנט אטיין של אוסקר גרסיה חילצה 0:0 בטולוז.

מרסלו ביילסה מאמן ליל. AP
המשבר נמשך. מרסלו ביילסה/AP

ליון - מץ 0:2

ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות (ושלישי בליגה) לקבוצה של ברונו ז'נסיו, הפעם על חשבון נועלת הטבלה האומללה שנותרה עם שלוש נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים. הקפטן נביל פקיר המשיך את כושרו המצוין והגיע לתשעה שערים - בדיוק המאזן שהיה לו בכל העונה שעברה. בדקה השישית נהנה הקשר מבישול של המגן השמאלי פרננדו מרסאל, ובדקה ה-20 היה זה המגן הימני קני טטה שמסר נהדר לאחור ופקיר המשיך בשמאל פנימה. צמד שלישי העונה לכוכב המארחת, ליון במקום השלישי.

ליל - מארסיי 1:0

האורחת לא התחשבה במאמנה לשעבר מרסלו ביילסה והותירה אותו עמוק בבוץ, עם ניצחון בודד ב-10 משחקים ובמקום הלפני אחרון. כבר אחרי חמש דקות ביצעה מארסיי תרגיל יפה בכדור חופשי, כשפלוריאן תובאן מסר למורגן סאנסון שבעט פנימה. סטיב מנדנדה המצוין שוב שמר על רשת נקייה וגם המזל שיחק לטובת מארסיי בדקות הסיום המותחות. הקבוצה של רודי גרסיה במקום הרביעי, מרחק שמונה נקודות מהפסגה.

טולוז - סנט אטיין 0:0

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully