וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל הצטיין עם 15 נקודות, גראן קנאריה הפסידה לוולנסיה

הרכז הישראלי רשם את משחקו הטוב ביותר מאז עבר לספרד ולצד 15 הנקודות הוסיף גם 3 אסיסטים, אך קבוצתו נוצחה 89:83. קרשיאקה של דיוויד בלאט הביסה 63:78 את קרשיאקה בטורקיה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ניצחון ליגה קל. דיוויד בלאט/GettyImages

דרושאפקה של דיוויד בלאט ממשיכה לתמרן בין משחקי היורוקאפ לליגה המקומית בטורקיה והיום (ראשון) בלאט ושחקניו חזרו ליגה שם הם הביסו ללא קושי 63:78 את קרשיאקה, יריבתה הבאה של הפועל חולון במסגרת ליגת האלופות.

מייקל אריק הצטיין עם 17 נקודות עבור דרושאפקה, שהובילה בהפרש דו ספרתי עוד לפני תחילת הרבע הרביעי והמכריע. דג'ואן ג'ונסון הוסיף 16, סקוטי ווילבקין תרם 14 וג'יימס בל שחקן הפועל חולון בעונה שעברה הוסיף 11 למנצחים. ג'ארוד ג'ונס תרם 12 לקרשיאקה החלשה, שביום שלישי תארח את הפועל חולון למשחק במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

* גל מקל רשם את משחקו הטוב ביותר מאז הצטרף לגראן קנאריה הספרדית. הרכז הישראלי קלע 15 נקודות וחילק 3 אסיסטים ב-19 דקות, אולם קבוצתו הפסידה 89:83 לוולנסיה החזקה, שנותרה במאזן 1:5 ועלתה למקום השני בליגה. אריק גרין הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, בויאן דובלייביץ' הוסיף 8 ו-13 ריבאונדים. אחרי חמישה משחקים, מקל מעמיד ממוצעים של 7.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים ב-19 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully