וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "שיחקנו עם חמישייה משוגעת שלא ניסינו גם באימונים"

כוכב קליבלנד הסביר את פתיחת העונה החלשה בסגל החסר של הקאבס: "חסרים לנו שני רכזים". עוד ציון דרך לווסטברוק, פול ג'ורג': "היה מטורף לשחק נגדו ועוד יותר מטורף לשחק איתו"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם חוסה קלדרון. AP
לא מתרגש מפתיחת העונה החלשה. לברון ג'יימס/AP

לילה עמוס של משחקי NBA נערך בין שבת לראשון כשבמוקד: קליבלנד המשיכה בפתיחת העונה החלשה שלה עם הפסד שלישי בארבעה משחקים, הפעם היא הובסה אצל ניו אורלינס. ראסל ווסטברוק רשם עוד ציון דרך כשהשיג טריפל דאבל מול שיקגו בולס והפך לראשון שעושה את ההישג הזה מול כל 29 קבוצות הליגה.

לברון ג'יימס ניסה להסביר את פתיחת העונה הרעה של קליבלנד ואמר: "אנחנו בסדר, זו עונה ארוכה ומוקד מדי כדי לשפוט. חסרים לנו שני רכזים כך שאני לא מסתכל יותר מדי על מה שהיה. לא הייתי מתרגש גם אם היינו מנצחים. אני לא מתלהב יותר מדי וגם לא מדוכא יותר מדי. אני מבין שזה תהליך ארוך. שיחקנו עם חמישייה משוגעת שלא ניסינו אותה אפילו באימונים. יהיו לצערי כמה משחקים שלא ניראה בהם טוב, אבל אנחנו צריכים להיות סבלניים עד שנהיה בסגל מלא".

טיירון לו דיבר על ההגנה המקרטעת של קליבלנד: "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר באחד על אחד. אחרי החטאות שלנו אנחנו מקבלים סלים קלעם במעבר, כך שעדיף שההתקפה תעזור להגנה שלנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר באופן כללי".

עוד בנושא:

ניו אורלינס חגגה על קליבלנד, יוסטון הובסה, ציון דרך לווסטברוק

ראסל ווסטברוק אולקהומה סיטי. רויטרס
טריפל דאבל מול 29 קבוצות. ראסל ווסטברוק/רויטרס

ראסל ווסטברוק, שהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שרושם טריפל דאבל מול כל קבוצה אותה הוא פוגש, אמר לאחר המשחק שהוא בכלל לא היה מודע לזה: "לא ידעתי מזה בכלל, רק רציתי לנצח. לנצח, זה כל מה שמטריד אותי".

פול ג'ורג' חברו החדש של ווסטברוק לקבוצה היה פחות צנוע: "זה מיוחד, הוא שחקן מיוחד. הוא מגדיר את עצמו כבר עכשיו כהאל אוף פיימר. זה היה מטורף לשחק נגדו ואפילו יותר מטורף לראות אותו כל ערב עושה משחקים כאלו איתך בקבוצה".

גם מאמנו של ווסטברוק בילי דונובן שפע מחמאות לכוכבו: "הוא מדהים, זריז ומהיר. יש לו יכולת לקרוא את המשחק והוא השחקן הכי טוב שראיתי בהשתלטות על כדורים אבודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully