וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל יזנק ראשון במרוץ מקסיקו

הגרמני של פרארי השיג פול פוזישן רביעי העונה ו-50 בקריירה וינסה להתקרב להבטחת המקום השני בדירוג הכללי. אם פטל ינצח, לואיס המילטון יזכה באליפות עם מקום חמישי ומעלה (21:00, 5+ לייב)

לואיס המילטון נהג מרוצים בריטי עם סבסטיאן פטל נהג מרוצים גרמני. רויטרס
פטל רוצה לנצח, המילטון רוצה אליפות/רויטרס

עונת הפורמולה 1 עשויה להיות מוכרעת מחר (ראשון), כאשר המרוץ ה-18 מתוך 20 העונה ייצא לדרך במקסיקו (21:00, 5+ לייב) ולואיס המילטון, המוביל ב-66 נקודות את דירוג הנהגים יוכל לזכות באליפות הרביעית בקריירה שלו והשלישית בארבע שנים.

הערב נערך במקסיקו מקצה הדירוג ומי שסיים עם הזמן המהיר ביותר (1:16.488) היה המדורג 2 בדירוג הכללי, סבסטיאן פטל מפרארי, שרשם את הפול פוזישן ה-50 בקריירה שלו והרביעי העונה.

פטל, שככל הנראה איבד את הסיכוי שלו להיאבק על האליפות אחרי שתי פרישות בארבעת המרוצים האחרונים, זכה רק בארבעה מרוצים העונה, האחרון שבהם בהונגריה לפני שלושה חודשים. כעת, אחרי שקטע רצף של שלושה פול פוזישנים מצד המילטון, ינסה הנהג הגרמני לסיים את העונה בטעם טוב ולהתקרב להבטחת המקום השני, כאשר ואלטרי בוטאס עדיין נושף בעורפו. אם פטל ינצח, כל תוצאה של מקום חמישי ומעלה תתן להמילטון אליפות.

מקס ורשטפן הצעיר יזנק במקסיקו מהמקום השני והמילטון רק מהשלישי, כאשר את העשירייה הראשונה ישלימו בוטאס, קימי ראיקונן, אסטבן אוקון, דניאל ריקיארדו, ניקו הלקנברג, קרלוס סאינס וסרחיו פרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully