וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע: עזריאל שבר את הקרסול, ויטור בסגל

חוסר מזל משווע לקשר שזה עתה חזר מפציעה ארוכה, קינדה ודן ביטון יחזרו ל-11 (א', 21:00, ספ' 5). הבלם הפורטוגלי יהיה בסגל האלופה לראשונה מאז הפציעה, התלבטות בין פקהארט לשהר

מחזור 9הסתיים29/10/2017
מ.ס. אשדוד
  • קורדיירו (42)
3:1
  • (56) ראדי
  • (63) נוואקמה
  • (86) נוואקמה
הפועל באר שבע
צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: יוסי אלטר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע לקראת המשחק

מ.ס. אשדוד:

הקשר חן עזריאל סובל משבר באזור הקרסול. עזריאל, שרק לאחרונה שב מפציעה ארוכה נפצע באימון אתמול (שישי) ובשעות הערב התבררה חומרת הפציעה, כאשר לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים. מי שיחזור להרכב הוא גדי קינדה, שבשבת שעברה נותר מחוץ ל-11 בגלל איחור לאימון המסכם. דן ביטון, שאיחר יחד עם קינדה, ישוב גם הוא לפתוח ככל הנראה, כקיצוני מצד ימין, בעוד בנצי מושל יוסט לעמדת המגן הימני בשל פציעה שסוחב השבוע טום בן זקן. יואב ג'רפי לא כשיר וירדן קרישטול ישמור על מקומו בשער. גם ניר ברדע (פצוע) ומשה אוחיון (בעיה בריאותית) צפויים להיעדר. לפני המשחק ייערך טקס לכבוד חאתם עבד אלחמיד, שעבר לבאר שבע (ולא ישחק, בשל הרחקתו במחזור האחרון) ונהג המרוצים האשדודי אלון דאי.

הפועל באר שבע:

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור ייכלל לראשונה בסגל האלופה מאז במשחק אלוף האלופים ב-10 באוגוסט, כך עולה מרשימת השחקנים שזימן ברק בכר לקראת היציאה למלון. בכר אמנם זימן 19 שחקנים ואחד ינופה לפני המשחק, אך ההערכה שלא יהה מדובר בוויטור. ג'ון אוגו עדיין לא כשיר, כשוובה בראון ימשיך למלא את מקומו ומתן אוחיון צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקום אלחמיד המורחק. בחלק הקדמי מתלבט בכר בין תומאש פקהארט לבן שהר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מ.ס. אשדוד חן עזריאל. לירון מולדובן
אכזרי. חן עזריאל/לירון מולדובן

טריוויה

* 10 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות היו בשליטה ברורה של הפועל באר שבע, שניצחה שבעה וסיימה עוד שלושה בתיקו.

* הניצחון האחרון של מ.ס. אשדוד היה 0:2 בנובמבר 2011, משערים של בן בוטבול ואפה אמברוז. חאתם עבד אלחמיד המורחק נכנס אז כמחליף בשורות אשדוד, וכך גם גדי קינדה.

* מ.ס. אשדוד ניצחה רק אחד מ-12 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (0:2 על הפועל תל אביב בעונה שעברה).

* מאור מליקסון כבש שער אחד העונה בכל המסגרות, בפנדל מול אשדוד בגביע הטוטו. הוא גם היה זה שהכריע את משחק הליגה הקודם בין הקבוצות, עם שער ניצחון בדקה ה-90 באשדוד.

הרכבי הקבוצות

שופט: מנשה משיח
אצטדיון: אשדוד
קהל: 4650

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully