וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר נגד דל פוטרו בגמר באזל, ונוס נגד ווזניאקי בגמר בסינגפור

פדרר הביס את גופן 1:6, 2:6 חלק בעיר הולדתו, ויפגוש את הארגנטינאי שניצח את צ'יליץ'. ונוס בת ה-37 הפכה למבוגרת אי פעם בגמר טורניר גמר הסבב, האלפ תסיים את העונה במקום הראשון

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
מרגיש בבית. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר (2 בעולם) ינסה לזכות מחר (ראשון) בטורניר הביתי שלו בבאזל בפעם השמינית בקריירה, אחרי שהעפיל לגמר בזכות ניצחון חלק 1:6, 2:6 על דויד גופן (10 בעולם). פדרר שוב נהנה מהגשה מעולה, עם 21 מתוך 23 נקודות על הסרב הראשון, והשיג 6 מ-10 אפשרויות שבירה, בדרך לגמר שמיני שלו ב-2017.

בגמר הוא יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו, שניצח 4:6, 4:6 את מרין צ'יליץ' (ורשם מול הקרואטי המדורג 4 בעולם ניצחון שביעי ברציפות). הארגנטינאי, שאם ינצח יבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב, זכה בעבר פעמיים בבאזל (2012, 2013). דל פוטרו, המדורג 19 בעולם, דורג רק במקום ה-47 לפני אליפות ארה"ב. עבור פדרר זו הופעה 13 בגמר בבאזל, עיר הולדתו. המאזן בין השניים הוא 6:17 לפדרר, שהשנה הפסיד לארגנטינאי באליפות ארה"ב וגבר עליו בשנחאי.

הטניסאית האמריקאית ונוס וויליאמס. רויטרס
לא נגמרת. ונוס/רויטרס

ונוס וויליאמס העפילה היום (שבת) לגמר טורניר הסבב, אחרי שגברה 7:6 (3), 2:6, 3:6 על קרוליין גרסיה. עבור ונוס הוותיקה זו הופעה ראשונה בגמר הטורניר מאז 2009, ובגיל 37 היא השחקנית המבוגרת ביותר שמגיעה לגמר הטורניר. היא תפגוש בגמר את קרוליין ווזניאקי, אחרי שהדנית ניצחה 6:7 (9), 3:6 את קרולינה פלישקובה הצ'כית. המאזן של ונוס מול ווזניאקי הוא 0:7 חלק.

ההעפלה של ונוס קבעה רשמית שמי שתסיים את השנה במקום הראשון בעולם היא סימונה האלפ. גארביניה מוגורוסה תסיים שנייה, והמנצחת בין ווזניאקי לוונוס תסיים במקום השלישי. פלישקובה במקום הרביעי. האחות הגדולה לבית וויליאמס אומנם הכתה 31 שגיאות לא מחויבות, אבל יריבתה ניצלה רק 1 מ-13 אפשרויות שבירה, כולל שלוש במשחקון האחרון, שממנו חזרה האמריקאית מ-40:0 לניצחון מתוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. רויטרס
השנה בה חזרה לחייך. קרוליין ווזניאקי חוגגת/רויטרס

קרוליין ווזניאקי העפילה ראשונה לגמר בסינגפור אחרי שניצחה 6:7 (9), 3:6 את פלישקובה במשחק שנמשך כמעט שעתיים. זו הפעם השנייה בקריירה בה הדנית מגיעה למעמד הגמר של שמונה הגדולות, אחרי שהפסידה ב-2010.

פלישקובה ידעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון בעולם והיא גם הייתה הראשונה לשבור, אבל ווזניאקי הצילה שלוש נקודות מערכה במשחקון ה-10, נשארה בחיים ובסופו של דבר ניצחה בשובר השוויון הדרמטי, בו הצ'כית הצילה חמש נקודות מערכה אחרי שפיגרה 6:1. הטקטיקה של ווזניאקי המשיכה לעשות את העבודה ובזכות שבירה משמעותית ליתרון 3:5 הבטיחה את עלייתה לגמר ואת הכניסה שלה לטופ 5 בדירוג העולמי בסיום שנה, לראשונה מאז 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully