וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "כל השמועות לגבי הן שטויות, זה חוסר כבוד"

מאמן צ'לסי הכחיש את הדיווחים לפיהם השחקנים שלו לא מרוצים משיטות האימון שלו ואף פנו לעוזר המאמן לשעבר, סטיב הולנד, כדי להתלונן בפניו: "מנסים ליצור בעיות ביני לבין המועדון"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
מאוכזב מהתקשורת. אנטוניו קונטה/רויטרס

אחרי תשעה מחזורי פרמיירליג, האלופה צ'לסי רחוקה כבר תשע נקודות מהמקום הראשון ובאופן טבעי זה גורם ללא מעט שמועות שליליות סביב עתידו של אנטוניו קונטה (שדיווחים על בעיות בינו לבין ראשי המועדון נפוצו כבר בקיץ). במסיבת עיתונאים שערך לקראת משחקם של הבלוז מול בורנמותק מחר (ראשון), הפריך קונטה את השמועות - שגרסו כי שחקני צ'לסי לא מרוצים משיטות האימון שלו ואף פנו לעוזר המאמן לשעבר, סטיב הולנד, כדי להתלונן בפניו על האיטלקי.

"יש הרבה שטויות מסביבנו", אמר קונטה, "זה קרה בעבר באופן דומה להרבה מאמנים. הרבה שטויוית. מנסים ליצור בעיות ביני לבין השחקנים ולבין המועדון". באשר לדיווחים לגבי הולנד, טען קונטה כי שוחח עימו וזה הכחיש בפניו שמישהו מהשחקנים פנה אליו: "זה חוסר כבוד. אני יכול להסכים לזה שיכתבו שעומדים לפטר אותי, אבל לא שמערבים אדם אחר בסיפור. למה לגרום למישהו להתעסק בשטויות האלה?".

בשלב הזה בעונה שעברה, צ'לסי הייתה בעיצומו של רצף של 13 ניצחונות ליגה. "אני לא קוסם", אמר קונטה, "זה מאוד קשה לי לחזות ריצה דומה העונה. קשה מאוד לעשות רצף כזה בליגה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully