וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן שיחק 79 דקות ב-1:3 של אינגולשטאדט, נאתכו וצסק"א הפסידו

הקשר וקבוצתו ניצחו את ארמיניה בילפלד בחוץ אחרי ששתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים כבר בשלב מוקדם. נאתכו וקבוצתו שוב אכזבו והפסידו 1:0 לארסנל טולה, הם על 25 נקודות מ-45 אפשריות

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
אלמוג כהן, הערב/GettyImages

אחרי פתיחת עונה לא מוצלחת, אינגולשטאדט מתחילה להתרגל אל החיים בבונדסליגה השנייה ורשמה הערב (שישי) ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי בסך הכול, כולל משחק גביע שהיה בין לבין. אינגולשטאדט ניצחה 1:3 בחוץ את ארמיניה בילפלד, כשאלמוג כהן משחק בשורותיה 79 דקות עד שהוחלף. תומאס פלדל כבש צמד עבור אינגולשטאדט (11 ו-85), שטפן קוטשקה השלים בפנדל (45+1). יוליאן בורנר איזן זמנית (29). לשתי הקבוצות הורחקו שחקנים, זה של בילפלד (בריאן בהרנדט) ספג אדום ישיר אחרי עבירה מכוערת על אלמוג כהן בדקה ה-26.

בליגה הרוסית, ביברס נאתכו השלים 90 דקות בצסק"א מוסקבה, אבל הקבוצה שלו ממשיכה לאכזב. צסק"א הפסידה 1:0 לארסנל טולה, רשמה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ומשחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון. בסך הכול יש לה 25 נקודות בלבד מ-45 אפשריות, אבל למזלה גם זניט סנט פטרסבורג איבדה מעט גובה והיא עם 29 בלבד כרגע, כמו גם לוקומוטיב מוסקבה. את השער היחיד במשחק כבש גוראן צ'אושיץ' בדקה ה-80. קונסטנטין קוצ'ב הורחק אצל צסק"א בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully