וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: סימונה האלפ הודחה, קרולין גרסיה עלתה

הרומנייה הפסידה 6:3, 6:4 לאלינה סביטולינה ונפרדה מהטורניר כבר בשלב הבתים. הצרפתייה ניצחה 6:0, 3:6, 5:7 את קרוליין ווזניאקי ותשחק בחצי הגמר נגד ונוס וויליאמס. הדנית מול פלישקובה

הטניסאית הספרדיה קרולין גרסיה. רויטרס
קאמבק מצוין. גרסיה/רויטרס

שלב הבתים של טורניר גמר סבב ה-WTA ננעל היום (שישי) עם שני משחקים. קרולין גרסיה, שהייתה בכושר נהדר בשבועות שקדמו לטורניר, הצליחה לסיים את הבית במקום הראשון, קרוליין ווזניאקי סיימה שנייה. סימונה האלפ, שעלתה אל המקום הראשון בעולם לפני הטורניר, הודחה בשלב מוקדם מאוד ובצורה מאכזבת. בעקבות ההדחה של האלפ, רק קרולינה פלישקובה יכולה להדיח אותה מהמקום הראשון בעולם בסוף השנה וזה יקרה אם הצ'כית תזכה בטורניר.

חצי הגמר:
קרולין גרסיה - ונוס וויליאמס
קרוליין ווזניאקי - קרולינה פלישקובה

קרולין גרסיה (8) - קרוליין ווזניאקי (6) 6:0, 3:6, 5:7

הצרפתייה, שהגיעה אל הטורניר בכושר פשוט פנטסטי, השיגה את הניצחון השני שלה בבית ועלתה אל חצי הגמר מהמקום הראשון. ווזניאקי תיאלץ להסתפק במקום השני כשגם היא עם 1:2. "במערכה השנייה אמרתי לעצמי לנסות לשחק עם יותר אינטנסיביות", אמרה גרסיה. "מצאתי את הקצב שלי, הצלחתי לסיים היטב". בהתייחסותה לפציעה שעברה עליה מוקדם יותר השנה, אמרה: "לפעמים זה עושה אותך חזקה יותר, מה שעברת. פשוט האמנתי בעצמי ולא התייחסתי למה אנשים אמרו".

סימונה האלפ (1) - אלינה סביטולינה (4) 6:3, 6:4

האוקראינית, המדורגת רביעית בעולם, הצליחה לנצח בפעם הראשונה אי פעם בטורניר גמר הסבב ושלחה את הרומנייה הביתה מוקדם מאוד עם מאזן 2:1. סביטולינה נזקקה לשעה ועשר דקות בלבד על מנת להשלים את העבודה ויכולה להתנחם בצ'ק יפה שתקבל עבור הניצחון.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
נפרדה מ-2017 עם הפסד. האלפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully