וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא: "רוצה להישאר במאריבור כמה שיותר זמן, מרגיש בבית"

בצל השמועות שקשרו אותו עם ליגת העל, הקשר שהאריך את חוזהו באלופה הסלובנית הצהיר: "היתה לי תחושה שאישאר פה שנים רבות. הקשר ביני לבין המועדון הזה מיוחד, שונה מכל שהיה לי בקריירה"

מרואן קבהא שחקן מאריבור לפני פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. AP
טוב לו בסלובניה. קבהא/AP

מרואן קבהא האריך לפני שבוע את חוזהו במאריבור עד 2019, ומבחינתו, חרף השמועות, אין סיבה לשוב לליגת העל. "לא היתה לי התלבטות", אמר אמר לאתר הרשמי של האלופה הסלובנית. "עבורי, הארכתי את החוזה עם מועדון משפחתי. מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, היתה לי תחושה שאישאר פה למשך שנים רבות. האוהדים, החברים לקבוצה וכולם במועדון נתנו לי כבוד ותמיכה. אני מרגיש כאן בבית. טוב לי במאריבור וארצה להישאר כמה שיותר זמן, הקשר ביני לבין המועדון מיוחד, שונה מכל מה שהיה לי בקריירה עד כה".

על החודשים האחרונים, בהם רשם הופעת בכורה בנבחרת ישראל ובשלב הבתים של ליגת האלופות, אמר: "קודם זכיתי בגביע ואז באליפות ואז הגעתי לליגת האלופות. אנחנו מאושרים שהצלחנו לעשות את זה ושאנחנו משחקים מול הקבוצות הגדולות ביותר. בו בזמן, עוד חלום התגשם עבורי, אני גאה שהגעתי לנבחרת הלאומית ומנסה לתת הכל בכל משחק".

על המשך דרכה של מאריבור בליגת האלופות, אחרי השביעייה שספגה מליברפול, אמר הקשר הישראלי: "ההבדל היה משמעותי. עם סביליה החזקנו מעמד עד השער הראשון. אני מקווה שעד סוף הקמפיין נצליח לקחת כמה נקודות. המשחקים החשובים של העונה עדיין לפנינו, צריך להישאר במקום הראשון בליגה ולזכות באליפות נוספת".

קבהא (26) גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2010. הוא שיחק ופרץ במדי המלאבסים ובקיץ 2015 חתם לשלוש שנים במאריבור. אט אט הפך שחקן הרכב בקבוצת הפאר הסלובנית, עימה שיחק העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שהדיח בדרך את הפועל באר שבע. לפני קצת פחות מחודשיים אף רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל הבוגרת, בהפסד 1:0 למקדוניה.

עוד בנושא:

לא חוזר כל כך מהר: מרואן קבהא האריך את חוזהו במאריבור
מכבי חיפה עוקבת אחרי מרואן קבהא. ישוב בינואר לישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully