וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "לא אפרוש בעקבות פציעה, אלא בדרך שאני רוצה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד שעדיין מחלים מהפציעה בברכו התראיין לרשת "סקיי ספורטס" וסיפק מספר פנינים: "ידעתי שזה לא יכול להסתיים ככה. אפילו אם אצטרך ללכת על המים, אעשה זאת"

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. AP
"זה לא היה הסיום שרציתי". זלאטן איברהימוביץ'/AP

זלאטן איברהימוביץ' סיפר בראיון לתיירי הנרי שישודר היום (שישי) ברשת "סקיי ספורטס" הבריטית שהוא חזר למנצ'סטר יונייטד במטרה לקחת אליפות, ופחות מחגיגה גדולה אולד טראפורד בסוף העונה לא תספק אותו.

החלוץ בן ה-36 נפצע בעונה שעברה בברכו במשחק נגד אנדרלכט במסגרת הליגה האירופית, אך עד אז הספיק לכבוש 28 שערים ב-46 משחקים בכל המסגרות. בעקבות תהליך החלמה מרשים, יונייטד החליטה להאריך את חוזהו של איברהימוביץ' בעונה אחת כשהחלוץ, שעדיין נמצא בתהליך וצפוי לחזור לשחק באיזור חודש ינואר, הודיע: "אני חוזר לסיים את מה שהתחלתי".

השבדי הענק סיפק ראיון לתיירי הנרי ברשת "סקיי ספורטס" לקראת המשחק נגד טונטהאם ביום שבת והסביר מדוע החליט לחזור: "אמרתי לפני כן, חזרתי כדי לסיים את מה שהתחלתי. כל מה שבניתי בעונה הראשונה שלי כאן צריך להמשיך. זכינו בשלושה תארים, אבל הסיום לא היה כמו שרציתי. ידעתי שהפרק שלי במנצ'סטר יונייטד לא יכול להסתיים ככה".

עוד בנושא:

שבת באנגליה: הארי קיין בספק למנצ'סטר יונייטד, אגוארו ישבור שיא?
גביע הליגה האנגלי: קאמבק אדיר סידר לווסטהאם 2:3 על טוטנהאם
לסטר סיטי הודיעה על מינויו של קלוד פואל למאמן הקבוצה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד נפצע. רויטרס
"מעולם לא הייתה לי פציעה קשה". איברהימוביץ' בזמן הפציעה/רויטרס

זלאטן סימן מטרה מאוד ברורה: "המטרה היא לזכות בפרמיירליג. רק על זה אני חושב". על הפציעה: "באותו הרגע שזה קרה חשבתי שזה יהיה אתגר ולא יהיה קשה לחזור. האתגר הגדול היה שמעולם לא הייתה לי פציעה קשה, וכל האנשים מסביב כבר אמרו 'זה נגמר, מזה הוא לא יחלים, הוא מבוגר מדי'. אבל היו אנשים שפיקפקו בי לכל אורך הקריירה, וזה רק נתן לי אנרגיה ורצון לחזור טוב יותר".

חלוץ מנצ'סטר יונייטד סיכם: "אני אסיים באותה דרך שהתחלתי. אני לא אפרוש בעקבות פציעה. אסיים בדרך שאני רוצה, אפילו אם אצטרך ללכת על המים כדי לעשות זאת. כל מה שיידרש, אעשה".

השדים האדומים יפגשו מחר (שבת) את טוטנהאם במשחק ביתי. שתי הקבוצות נמצאות במקומות השני והשלישי בהתאמה עם 20 נקודות ויחס שערים טוב יותר ליונייטד, שיודעת שאסור לה להפסיד נקודות אחרי ההפסד במחזור האחרון להאדרספילד אם היא רוצה להישאר קרובה למובילה והיריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי.

עוד באותו נושא

שבת באנגליה: הארי קיין בספק למנצ'סטר יונייטד, אגוארו ישבור שיא?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully