וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במכבי תל אביב: "האקסים תמיד באים במוטיבציית שיא נגדנו"

27.10.2017 / 7:02

מכבי תל אביב מאוכזבת מההפסד הצמוד לכוכב האדום ומההצגה של טיילור רוצ'סטי: "היינו יכולים להיות עכשיו במאזן 0:4". הצוות המקצועי והשחקנים מנסים לפענח את חידת בולדן: "הוא מאוד לוקח ללב"

ניקולה יובאנוביץ' הכוכב האדום בלגרד מול אלכס טיוס מכבי תל אביב. GettyImages
עוד הפסד צמוד. טיוס אמש/GettyImages

1. "באותה מידה היינו יכולים להיות במאזן 0:4 עכשיו"

שבוע מאכזב למכבי תל אביב: הצהובים ספגו אמש (חמישי) הפסד צמוד שני בתוך יומיים, אחרי שנכנעו 87:84 לכוכב האדום במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. אחרי שבקושי הספיקו להתאושש מהמותחן מול אולימפיאקוס בהיכל, הצהובים שוב חסרו מזל. האווירה בקרב השחקנים בסיום היתה עגומה. "זה הפסד מתסכל", אמר גורם בקבוצה. "המאמן אמר לשחקנים שהפסדנו את המשחק בדברים הקטנים. דיברו על הריבאונד ועל האיבודים. נצטרך לעבוד על זה. חבל ששני המשחקים האחרונים הסתיימו לרעתנו, כי באותה מידה היינו יכולים להיות עכשיו במאזן 4:0. אבל זה הכדורסל, יש עוד דברים לעבוד עליהם וזה חלק מלהיות קבוצה חדשה. נמשיך לעבוד באימונים ונשתפר".

עוד בנושא

עוד הפסד צמוד: מכבי תל אביב הפסידה 87:84 לכוכב האדום
ספאחיה: "הרבע השלישי היה אסון, עשינו טעויות שהרגו אותנו"
100% אנטיץ' מכבי: הצהובים שוב נכנעו לאפקט האקס פקטור

טיילור רוצ'סטי עם שחקני הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
מצטרף לרשימה ארוכה של אקסים שהשיגו נקמה. רוצ'סטי/GettyImages

2. נקמת האקס חזרה

כמו לא מעט שחקנים לשעבר של הצהובים שפוגשים אותם ועולים למשחק במוטיבציית שיא, גם האקס טיילור רוצ'סטי הצטיין. הגארד בעל האזרחות הישראלית פתח את המשחק בצורה חלשה ומאכזבת, אך חימם את הידית במחצית השנייה וסיים עם 22 נקודות, 9 מהן ברבע האחרון. "זה לא חדש שמישהו שלא ממשיך אצלנו מצטיין מולנו. לשחקנים הללו יש מוטיבציה מוגברת מולנו", אמרו בקבוצה אמש.

רוצ'סטי הצליח להשכיח משחק שיא של דשון תומאס, שניפק שיא קריירה ביורוליג עם 28 נקודות - אך החטיא את השלשה המכרעת בפוזשן האחרון של הצהובים. "זה היה משחק קשה, רצינו והיינו צריכים לנצח את המשחק הזה", אמר תומאס המאוכזב בסיום. "באנו ונלחמנו, אבל יש דברים קטנים שאנחנו צריכים לעשות כדי להשיג ניצחונות. אני מודה לחברים שלי שעזרו לי להגיע למצבי קליעה טובים ולערב התקפי טוב".

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "זה היה הפסד קשה, הם קבוצה טובה וחזקה בבית, לא השגנו את מה שרצינו לעשות כמו העצירות והריבאונדים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ונה בולדן מכבי תל אביב מול מילקו בייליצה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
אכזבה הדדית? בולדן אמש/GettyImages

3. מכבי תל אביב מנסה לפצח את חידת ג'ונה בולדן

מי שזכה ללא מעט דקות משחק בשני משחקי היורוליג האחרונים הוא ג'ונה בולדן, שסיים אמש עם 11 נקודות ב- 20 דקות. בשיחות פנימיות בתוך הקבוצה בשבועות האחרונים, הביעו גורמים בקבוצה דאגה מהיכולת הדלה שלו עד עתה, אולם טענו: "הוא צעיר וייקח לו זמן להתאקלם". השחקן עצמו לא היה מרוצה עד לאחרונה והלין בפני אנשים בסביבתו כי הוא רוצה להתפתח ולקבל דקות לקראת ה-NBA, וזו הסיבה שהסכים להגיע למכבי. כשבולדן לא זוכה לדקות, הוא לא מסווה את תחושותיו: למרות הניצחון מול באסקוניה בשבוע שעבר, הפורוורד, ששיחק 10 דקות, נראה נסער ומיהר להתלבש ולעזוב את חדר ההלבשה.

בהפסד לאולימפיאקוס כבר זכה לדקות נדיבות יותר (22), אבל היווה חור הגנתי לא קטן, דבר שהיריבה זיהתה וניצלה היטב. ספאחיה אמר אז על השחקן: "אם אתה רוצה לפתח שחקן אתה צריך לתת לו דקות, גם אם לפעמים הוא 'נתקע' על המגרש או עושה טעויות. הוא הולך להיות שחקן חשוב בקבוצה, אבל הוא זקוק לזמן. משחקים כמו אולימפיאקוס ישפרו אותו".

גורם שנוכח בחדר ההלבשה מעיד: "הוא צעיר ולוקח הכל ללב, אבל יש שחקנים שמנסים לעזור לו ולתת לו עצות". אלכס טיוס העיד: "בולדן מקבל דקות ומנסה להשתפר, הוא צריך להישאר מרוכז וכשזה יקרה, הוא יכול לעזור לנו להשתפר".

בולדן אמר אמש: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי עד כה, אבל לא הצלחנו להשיג את הניצחון וחבל. זה לא היה משחק מיוחד עבורי, היו הרבה דיבורים על זה לפני המשחק, אבל הגעתי אליו עם אותו קו מחשבה".

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
משחק השיא נשכח. תומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully