וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינה הינגיס הודיעה על פרישה מטניס, הפעם סופית

השוויצרית בת ה-37, שמדורגת במקום הראשון בעולם בזוגות וזכתה באליפות ארצות הברית האחרונה, הודיעה שתתלה את המחבט סופית אחרי טורניר גמר הסבב: "זה התזמון המושלם לפרוש מבחינתי"

מרטינה הינגיס טניסאית שוויצרית. AP
כאן זה נגמר. הינגיס/AP

והפעם זה סופי. מרטינה הינגיס, זוכת 25 תארי הגרנד סלאם, הודיעה היום (חמישי) שתפרוש בתום טורניר גמר הסבב בסינגפור. המדורגת מספר אחת בעולם בזוגות, שמשחקת עם צ'אן יונג יאן, הצליחה לעלות הערב לחצי הגמר אחרי 3:6, 2:6 מול אנה לנה גרונפלד וקבטה פשקה. "אנשים בטח יחשבו שאחרי שנה כזו, אחרי עונה כזו אני צריכה להמשיך לשחק, אבל אני חושבת שזה התזמון המושלם לפרוש. אתם יודעים, את רוצה להפסיק כשאת בטופ ולא כשאת כבר נמצאת בירידה. לא יכולתי לבקש סיומת טובה מזו".

הינגיס בת ה-37 עלתה אל המקום הראשון בדירוג הזוגות אחרי הזכייה באליפות ארצות הברית בזוגות וגם בזוגות המעורבים עם ג'יימי מארי: "השותפים שלי כבר ידעו לגבי ההחלטה וגם היו הרבה שמועות. אני מופתעת מאוד שכולם שמרו על זה בסוד במשך זמן ארוך כל כך, אבל שאר השחקנים עזרו לי מאוד ותמכו בי. כבר בתחילת השנה אמרתי שזו כנראה תהיה השנה האחרונה שלי". הינגיס זכתה השנה בתשעה תארים עם הפרטנרית שלה.

כזכור הינגיס הייתה כוכבת גדולה בעבר וזכתה בחמישה תארי גרנד סלאם ליחידות. השוויצרית פרשה ב-2002 בגלל פציעה ברגל וחזרה ארבע שנים לאחר מכן כשהיא מצליחה להגיע עד למקום השישי בעולם. בנובמבר 2007 היא פרשה שוב אחרי שגם יצאה חיובית בבדיקת חומרים אסורים. ב-2013 היא עשתה קאמבק נוסף, הפעם רק בזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully