וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור קיבל הזמנה להזניק את הג'ירו ד'איטליה בירושלים

נשיא הכבוד של הג'ירו סילבן אדמם נפגש עם פרנציסקוס ברומא והזמין אותו לפתוח את מרוץ האופניים היוקרתי שייצא לדרך בירושלים במאי הקרוב: "כולנו נזכה בתחרות החשובה הזאת"

האפיפיור ווסילבן אדמס. צילום: יחסי ציבור,
יגיע לירושלים? האפיפיור וסילבן אדמס/צילום: יחסי ציבור

במפגש שהתקיים הערב (חמישי) בוותיקן בין נשיא הכבוד של ה-BIG START ג'ירו ד'איטליה סילבן אדמס לבין האפיפיור פרנציסקוס, הזמין אדמס את האפיפיור בשם אזרחי ישראל להגיע ולהזניק את מרוץ הג'ירו ד'איטליה שיצא לדרך בישראל במאי הקרוב ויסתיים ברומא.

אדמס העביר עימו גם איגרת מיוחדת מראש הממשלה נתניהו הפונה לאפיפיור ומבקש את מעורבותו ותמיכתו במרוץ ובפרויקטים הנלווים לו, שיעמדו בסימן שלום, הידברות ודו-קיום בארץ ובעולם. בנוסף, אדמס התייחס גם למפגש האחרון בין האפיפיור לבין נשיא המדינה ראובן ריבלין בו הזמין הנשיא את האפיפיור לבקר בישראל כאורח כבוד במסגרת חגיגות ה-70 למדינה.

אדמס אמר בין היתר לאפיפיור כי: "ישראל ובמיוחד בירתה ירושלים מהוות מרכז חשוב לשלוש הדתות - נצרות, איסלם ויהדות, ועלינו להדגים את יכולותינו לחיות ביחד בחלקת אדמה קטנה זו. המרוץ הקרוב בישראל הוא עדות נוספת לכוחו של הספורט להתעלות מעל הפוליטיקה והמחלוקות ולהתמקד ברוח הספורטיבית. יהודי, נוצרי, מוסלמי, ישראלי, ערבי ואיטלקי, כולם יתחרו יחדיו בג'ירו השלום. מי שיזכה במרוץ זה לא רלוונטי, כולנו נזכה מעצם קיומו של מפגן אחדות כזה. להיות ספורטאי משמעותו להתחרות בכבוד ותוך התחשבות במתחרים מולך, ללא קשר לתוצאה הסופית. בספורט עליך גם לדעת להפסיד בכבוד ולנהוג באדיבות כשמנצח, אם נדע להחיל ערכים אלה גם על תחומים אחרים, נחיה בעולם טוב יותר."

ה- Big Startג'ירו ד'איטליה שיצא לדרך ב-4 במאי בישראל בהשתתפות למעלה מ-175 מהרוכבים הטובים בעולם, הוא אירוע לוגיסטי חסר תקדים שפרט להזדמנות לצפות ברוכבים הטובים בעולם מדוושים בירושלים הקדושה לשלוש הדתות, צפוי גם למשוך גם אלפי תיירים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully