וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס ניצחה את מוגורוסה ועלתה לחצי גמר טורניר הסבב

האמריקאית הוותיקה (5 בעולם), נקמה בספרדייה (2 בעולם) שניצחה אותה בגמר ווימבלדון השנה עם 5:7, 4:6 וקטפה את הכרטיס השני מהבית ה"לבן". רוג'ר פדרר העפיל לרבע הגמר בטורניר באזל

טניסאית אמריקאית ונוס וויליאמס. רויטרס
השנה הנפלאה של ונוס נמשכת/רויטרס

משחקי הבית ה"לבן" בטורניר גמר סבב ה-WTA הסתיימו היום (חמישי), כאשר במפגש הראשון ניצחה ילנה אוסטפנקו את קרולינה פלישקובה במשחק חסר חשיבות ובשני רשמה ונוס וויליאמס ניצחון גדול על גרבינייה מוגרוסה, וקטפה את הכרטיס השני של הבית לחצי הגמר.

וויליאמס (5) בעולם ומוגורוסה (2) הגיעו למחזור ההכרעה של שלב הבתים בידיעה שהמנצחת תעלה לחצי הגמר, והאמריקאית הוותיקה עשתה זאת עם 5:7, 4:6 ונקמה בספרדייה על ההפסד בגמר ווימבלדון השנה. המשחק היה הפכפך, ונוס הצליחה לשבור את משחקוני ההגשה של יריבתה שש פעמים ונשברה בעצמה בארבעה מקרים ויצאעה מפיגור 3:1 במערכה השנייה, לפני שניצחה תוך שעה ו-43 דקות.

ההעפלה של וויליאמס, שבחמש הופעות בגמר טורניר הסבב לעולם לא הודחה לפני חצי הגמר, מצטרפת לשנה הנפלאה שלה - במהלכה העפילה לגמרים באוסטרליה ובווימבלדון ולחצי הגמר בארצות הברית. היא חוזרת למעמד לראשונה מאז 2009, ותקווה להשיג זכייה שנייה (הראשונה הושגה ב-2008). היא תפגוש בשלב הבא את קרוליין ווזניאקי או את קרולין גרסיה.

טניסאית לטבית ילנה אוסטפנקו. רויטרס
הודחה בראש מורם. ילנה אוסטפנקו/רויטרס

במשחק המוקדם אוסטפנקו (7 בעולם), שהגיעה למשחק אחרי שני הפסדים וללא סיכוי להעפיל לחצי הגמר, הרשימה ב-3:6, 1:6 על הצ'כית (3), שניצחה בשני משחקיה הקודמים והבטיחה את העלייה ואת פסגת הבית עוד טרם ההתמודדות. עבור הלטבית בת ה-20 זה היה ניצחון הבכורה בטורניר היוקרתי, והוא הושג בסטייל. מחזיקת גביע רולאן גארוס חבטה 25 ווינרים לעומת 14 שגיאות בלתי מחוייבות בלבד ורשמה 72 אחוזי הצלחה בהגשה השנייה שלה, בדרך כלל לא מהנקודות החזקות במשחק שלה.

מנגד, פלישקובה הצליחה לייצר רק תשעה ווינרים לצד 17 שגיאות בלתי מחוייבות, ונכנעה תוך שעה ושמונה דקות בלבד, לאחר שבשני משחקיה הקודמים שמטה רק ארבעה משחקונים. כעת תמתין הצ'כית למשחקי ההכרעה בבית "האדום", שם קרוליין ווזניאקי כבר העפילה לחצי הגמר, ושאר מיקומי הבית טרם נקבעו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טניסאית צ'כית קרולינה פלישקובה. רויטרס
מחכה ליריבה הבאה. קרולינה פלשיקובה/רויטרס

*רוג'ר פדרר עלה היום לרבע גמר טורניר באזל אחרי ניצחון על בנואה פר הצרפתי 1:6, 3:6 במשחק שנמשך 59 דקות בלבד. השוויצרי לא השאיר שום סיכוי ליריבו לא הייתה אפילו אפשרות שבירה אחת במהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully