וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון שוב הפסידה, דן שמיר: "אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים"

26.10.2017 / 8:40

הסגולים עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים בליגת האלופות, אחרי שנכנעו גם ליובנטוס הליטאית. המאמן מאוכזב: "עוד הפסד קשה". טיישון תומאס: "שמח מאיך שנלחמנו". רייס ג'וניור צפוי לשחק נגד גלבוע/גליל, יוכל לשחק גם בטורקיה

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
יש על מה לעבוד. שמיר/ברני ארדוב

הפועל חולון לא הצליחה אמש (רביעי) לרשום את ניצחון הבכורה שלה בליגת האלופות של פיב"א כשנכנעה 71:69 ליובנטוס אוטנה הליטאית במסגרת המחזור השלישי של המפעל. הסגולים, שחסרו בהתמודדות את קורי וולדן שנשאר בארץ אחרי שחש שלא בטוב בשדה התעופה, נקלעו לפיגור של 12 נקודות ברבע השלישי, אלא שקאמבק שהובילו טיישון תומאס וג'ו אלכסנדר נתן להם את היתרון סמוך לסיום. שלשה גדולה של לרון דנדי החזירה את יובנטוס ליתרון, ומשם חולון התקשתה להפוך שוב את התוצאה בדרך להפסד.

"עוד הפסד קשה עבורנו, אבל אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים, מהקאמבק שלנו, זה יכל ללכת לכיוון אחר", סיכם המאמן דן שמיר אחרי המשחק, "שחקן אחד קלע זריקה, שחקן אחר החטיא זריקה. יש לנו הרבה דברים לעשות כקבוצה כדי שנוכל לנצח משחקים". הסנטר טיישון תומאס שקלע 18 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים אמר: "שמח מאיך שנלחמנו אחרי שנכנסנו לפיגור, לא הצלחנו להפוך את זה, אבל הדבר הכי חשוב זה להלחם ולהשאר ביחד כקבוצה".

הסגולים יחזרו ארצה להתכונן למשחק נגד גלבוע/גליל ביום שבת, כשלסגל יצטרף גלן רייס ג'וניור שנחת בארץ אמש. השחקן אמור לערוך אימון אחד עם הקבוצה ובמקביל להירשם באיגוד הכדורסל, כשג'אבריל טראוויק צפוי להיות משוחרר בימים הקרובים. בחולון הצליחו להוציא לרייס ג'וניור ויזה לטורקיה לקראת המשחק בשבוע הבא נגד קרשיאקה, אז תהיה הבכורה האירופית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully