וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד האוהד שפגע במאבטחת בדרייב אין

לאחר שהרחיקה חמישה עצורים נוספים לשנה ממגרשי הספורט תגיש הפרקליטות כתב אישום ותדרוש מעצר עד תום ההליכים נגד האוהד. מהנהלת הקבוצה נמסר: "מגנים כל סוג של אלימות, בטח שהיא מגיעה מאוהדי הקבוצה"

הפרקליטות צפויה להגיש מחר (חמישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד אוהד הפועל תל אביב שחשוד בהשלכת הבקבוק שפצע את המאבטחת בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים. במשטרה נחושים למגר את האלימות במגרשי הספורט, וחמשת העצורים האחרים מאירועי המשחק יורחקו לשנה ממגרשי הספורט, כשבין המורחקים נמצאים גם קטינים.

ND שלושה אוהדי הפועל תל אביב נעצרו בחשד לאלימות כלפי מאבטחים. מערכת וואלה! NEWS
כתב אישום יוגש. אוהדי הפועל תל אביב במהלך המהומה/מערכת וואלה! NEWS

כזכור, במהלך מחצית המשחק בין הקבוצות במוצאי שבת התחוללה מהומה ביציע אוהדי הפועל תל אביב כשכמה מאבטחים נכנסו ליציע על מנת להוציא אוהד שלפי טענתם הדליק סיגריה. בין הצדדים התפתחה תגרה במהלכה שלף אחד המאבטחים גז פלפל וריסס אותו לעבר האדומים. לאחר מכן המהומות המשיכו, אך נעצרו עם פתיחת המחצית השנייה.

בסיום המשחק, כששהו מספר מאבטחים מחוץ לאולם וכיוונו את אוהדי הפועל ירושלים אל מכוניותיהם החלו אוהדי הפועל תל אביב, ביניהם החשוד, בן 31, להשליך לעברם בקבוקים וחפצים נוספים. אחד הבקבוקים, על פי החשד זרק בקבוק בירה, פגע בפניה של המאבטחת שסובלת מחתכים ושברים בפניה ועברה ניתוח בבית החולים איכילוב. המאבטחת עדיין מאושפזת בבית החולים.


תוך כך, בהפועל תל אביב הגיבו לראשונה לאירועים האלימים שהתרחשו במשחק ובאתר הרשמי נכתב: "בימים האחרונים מאז המשחק נגד הפועל ירושלים והאירועים שנלוו לו, נפגשה הנהלת הקבוצה עם כל הגורמים המעורבים – משטרה, אבטחה, הנהלת האולם וכן עם היועצים המשפטיים שלה, על מנת ללמוד את האירועים שהתרחשו ולהסיק את המסקנות המתבקשות מכך. בדבר אחד אין ולא יכול להיות ספק. הנהלת הקבוצה מגנה אלימות מכל סוג שהיא ובוודאי אלימות שמגיעה מאוהדי הקבוצה".

"אין ולא יהיה מקום לאלימות במשחקי הפועל תל אביב. במשחקים האחרונים אנו עדים לתופעה של השלכת מצתים וחפצים אחרים לפרקט. תופעה זו מסכנת את השחקנים, השופטים ובעלי התפקיד השונים ומעבר לכך אין בינה לבין ספורטיביות דבר וחצי דבר. הנהלת הקבוצה מתחייבת להילחם בתופעות אלימות אלו ולעקור אותן מן השורש בכל אמצעי שיידרש. הקבוצה הזו היא של כולנו, ויש לנו אחריות כלפי כל אוהדי הקבוצה, בכל הגילאים ובכל היציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully