וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה הפסידה 69:63 בבית מול צמוקי מינסק

הקבוצה של מיקי גורקה נחלה הפסד בכורה במפעל בסיומו של משחק הפכפך. המארחת לא קלעה במשך שש דקות ו-20 שניות ברבע האחרון. שון דאוסון וטוריאן גרין הובילו עם 18 נקודות כל אחד

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
משחק טוב שלו לא הספיק. דאוסון/ברני ארדוב

בני הרצליה נחלה הערב (רביעי) הפסד ביתי 69:63 מול צמוקי מינסק הבלארוסית, במסגרת המחזור השני בבית ו' של היורופקאפ. בעקבות ההפסד ירדה הרצליה למאזן של 1:1, אחרי שבמחזור הפתיחה של המפעל היא הביסה את אלבה פהרבאר ההונגרית. עבור הרצליה מדובר בהפסד שני ברציפות (אחרי הפסד הליגה מול חולון במחזור האחרון) ושלישי בארבעה משחקים.

המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון קטן של האורחים, 36:42. את המחצית השנייה פתחה הקבוצה ממינסק עם ריצה שהקפיצה אותה לפלוס 14 (39:53), אבל הרצליה הגיבה עם ריצת 0:11 משלה וחזרה למשחק. לצערה של הקבוצה של מיקי גורקה, היא קפאה לחלוטין ברבע האחרון ולא קלעה סל במשך שש דקות ו-20 שניות, מה שאפשר למינסק לעשות ריצה מקרטעת של 0:10 ולהשיג את הניצחון.

שון דאוסון הוביל את המפסידים עם 18 נקודות, אך קלע רק 1 מ-7 לשלוש. טוריאן גרין הוסיף 18 משלו (4 מ-9 לשלוש) וג'ף אדריאן 11. חסן קנסביץ' קלע 8 וקטף 10 ריבאונדים. פיליפ אדאמוביץ' ודייויד קראביש קלעו 12 כל אחד למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully