וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ניצחה 4:5 את לייפציג בפנדלים

למרות שהייתה בעשרה שחקנים לייפציג הצליחה לעלות ליתרון משער של פורסברג (68) אך טיאגו איזן (73) והמשחק הגיע להארכה ולפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. טימו ורנר החטיא את הפנדל המכריע

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
קרב עיקש בלייפציג הסתיים בדרמה מהנקודה הלבנה/רויטרס

הסיבוב השני בגביע הגרמני הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם שמונה משחקים נוספים. במוקד עמד הקרב בין סגנית האלופה ר.ב. לייפציג לאלופה באיירן מינכן שאחרי 1:1 בתום 120 דקות הגיע לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים בהן ניצחה באיירן 4:5 אחרי שטימו ורנר החטיא את הפנדל המכריע.

האלופה התארחה אצל סגניתה שנשארה ב-10 שחקנים בדקה ה-53 בעקבות כרטיס צהוב שני שספג נאבי קייטה. המארחים לא נשברו, ולמרות החיסרון המספרי הצליחו לעלות ליתרון בעזרת פנדל מוצלח של השבדי הבינלאומי אמיל פורסברג בדקה ה-68 (אחרי הכשלה מפוקפקת והחלטה שנויה במחלוקת). טיאגו אלקנטרה החזיר את האלופה למשחק בדקה ה-73 כשהגיע להגבהה נהדרת של ג'רום בואטנג. המשחק הלך להארכה, בו אף אחת מהקבוצות לא הצליחה למצוא את הרשת והמשחק הגיע לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. טימו ורנר החטיא את הפנדל המכריע ובאיירן חגגה העפלה לשלב הבא עם 4:5.

עוד בנושא:
גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד טיילה, שער בפנדל לאלמוג כהן

פליקס אודוקאי שחקן וולפסבורג חוגג שער. GettyImages
שער שני ברציפות. אודוקאי/GettyImages

עוד בגביע הגרמני

במפגש על טהרת הבונדסליגה הצליחה וולפסבורג לקטוע רצף של חמש תוצאות תיקו ושבעה משחקים בלי ניצחון ולהדיח עם 0:1 את האנובר, המדורגת שישית בטבלה. פליקס אודוקאי, שביום ראשון השיג עבור הזאבים נקודת ליגה בדקה האחרונה מול הופנהיים, כבש את שער הניצחון (49) עם דחיקה פנימה מקרוב אחרי כדור חופשי שחלף בין כולם. במשחק נוסף על טהרת הבונדסליגה, ורדר ברמן, שעדיין לא השיגה ניצחון העונה בליגה ונמצאת מתחת לקו האדום, גברה 0:1 על הופנהיים משער של איסחק בלפודיל, שדחק מקרוב אחרי כדור קרן בדקה ה-31.

האחרונה בטבלה, קלן, שפתחה את העונה בצורה איומה, הצליחה לחייך לרגע, עם 1:3 מרשים בחוץ על הרטה ברלין, אף היא מהליגה הבכירה. סימון זולר (35), דומיניק מארו (43) וכריסטיאן קלמנס (64) כבשו לקלן, ניקלאס סטארק (69) רק צימק.

במשחקים נוספים, נירנברג מצמרת הליגה השנייה ניצחה 2:3 בחוץ את אוסנברוק, האחרונה בליגה השלישית ואילו שטוטגרט רשמה 1:3 בקייזרסלאוטרן, מול נועלת הטבלה של ליגת המשנה. פרייבורג ניצחה 1:3 את דינמו דרזדן ורגנסבורג נכנעה בביתה 5:2 להיידנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully