וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: מכבי תל אביב נגד הכוכב האדום ונגד הקהל

25.10.2017 / 20:54

אחרי ההפסד הראשון העונה בכל המסגרות, הקבוצה של נבן ספאחיה תנסה להתאושש בבלגרד, אך גם אלכס טיוס וגם מייקל רול יודעים: "יש להם אוהדים מטורפים" (20:00, ספורט 5)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר ההפסד הדרמטי 69:68 בבית מול אולימפיאקוס, שהציב אותם על מאזן 1:2 ביורוליג והיה ההפסד הרשמי הראשון העונה, ינסו במכבי תל אביב לחזור למסלול הניצחונות במהרה כאשר יתארחו מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5) באולם הקשה של הכוכב האדום בלגרד. הצהובים יצאו הבוקר לסרביה ללא כרם משעור הפצוע, שחזר לאימונים אישיים.

המאמן נבן ספאחיה דרש משחקניו להציג הגנה אינטנסיבית ומשחק קבוצתי יותר. אלכס טיוס אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "יש להם שחקנים טובים, הם קבוצה חדשה ויש להם אוהדים מטורפים, אז הולך להיות קשה. אלו משחקים צמודים, אבל כולם רוצים להשיג שם ניצחון. מול אולימפיאקוס היה קשה, אבל אנחנו יכולים להראות טוב יותר בכל האספקטים. חשוב שנילחם בכל משחק". מייקל רול הוסיף: "יהיה קשה, בטח מול האוהדים שלהם. צריך להיות מרוכזים מהדקה הראשונה".

הכוכב במאזן של ניצחון ושני הפסדים העונה ביורוליג ומגיעה אחרי הפסד בשבע הפרש אצל חימקי מוסקבה. המאמן דושאן אלימפייביץ' אמר: "מכבי פתחה את העונה עם ניצחונות טובים, היא משחקת טוב ועם ביטחון וספאחיה מקנה שיטה אמריקאית, של משחק מהיר ונקודות ממשחק המעבר. הוכחנו העונה שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה והסיכוי שלנו גובר כשאנחנו מול הקהל שלנו".

עוד בנושא:

טיילור רוצ'סטי מתגעגע לישראל ומחכה לפגוש את מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב. לילך וייס, מערכת וואלה!
משחק חוץ לא קל למכבי תל אביב/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully