וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור רוצ'סטי: "הופתעתי מהשינויים הדרסטיים שמכבי עשתה הקיץ"

25.10.2017 / 19:00

גארד הכוכב האדום בלגרד יפגוש את האקסית (חמישי, 20:00, ספורט 5): "המפתח להצלחה זה לשמור על המשכיות". לגבי הזיכרונות: "השנה שלי בישראל הייתה הרבה יותר מכדורסל עבורי"

טיילר רוצ'סטי הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
15 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג העונה. רוצ'סטי/GettyImages

אחרי ההפסד האכזרי מול אולימפיאקוס בהיכל, מכבי תל אביב, שיצאה הבוקר (רביעי) לבלגרד, תפגוש מחר בערב (20:00, ספורט 5) במחזור הרביעי של היורוליג את הכוכב האדום והאקס טיילור רוצ'סטי.

הגארד המנוסה, שרשם במדי מכבי תל אביב 14 נקודות בממוצע למשחק בעונת 2015/16 הכושלת ביורוליג, עומד עד כה על ממוצע של 15 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק בשלושת המחזורים הראשונים עם הכוכב האדום, אליה הגיע מלוקומוטיב קובאן. לקראת המשחק מול הצהובים, ענה רוצ'סטי למספר שאלות של וואלה! ספורט.

אתה מופתע ממה שקרה למכבי מאז שעזבת? הם חוו עונה קטסטרופלית

"הופתעתי מהשינויים הדרסטיים שמכבי עשתה הקיץ. אני חושב שהמפתח להצלחה בקבוצה זה לשמור על הסגל וההמשכיות. כשעושים את זה, הקבוצה מפתחת כימיה. הקבוצות הכי טובות באירופה פועלות ככה, הן לא נבנות רקל עונה אחת. כמובן שלפעמים טוב לזעזע ולערוך שינויים נרחבים ואני משער שזה מה שמכבי הרגישה שהיא צריכה לעשות".

אתה מרגיש שהיית צריך להתאושש מקצועית אחרי שעזבת את מכבי?

"לא. נהניתי במכבי. אני מפיק את המירב מכל קבוצה בה אני משחק. זו העבודה הטובה בעולם. אני לא מצטער על השנה במכבי. אשמח לחזור לישראל, גם אם רק לביקור. לא מתפקידי לשאול מה קרה, שחקנים משחקים וההנהלה לוקחת החלטות. הם עושים מה שהם חושבים שטוב למועדון".

הפועל ירושלים פנתה אליך בשנתיים האחרונות?

"לא חושב שהיה קשר ישיר או עקיף איתם. יש לי דרכון ישראלי, אז טבעי שתהיה לי אפשרות לחזור לשחק בישראל. ירושלים שיחקה מצוין בשתי העונות האחרונות. זה טוב לליגה וליריבות שלה מול מכבי".

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחכה למשחק בארץ. רוצ'סטי במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מה אתה חושב על מכבי של העונה?

"העונה הקודמת היא היסטוריה עבורם ונראה שהעונה יש להם קבוצה חזקה. אני מקווה שיצליחו, חוץ מהמשחקים בהם אפגוש אותם כמובן".

יש לך מוטיבציה מיוחדת לקראת המפגש מולם?

"לא. אני פשוט רוצה לנצח כל משחק. שיחקתי בהרבה קבוצות ואני נהנה לחזור ולפגוש אנשים מהעבר. אם יש לי מוטיבציה, זה רק לנצח עבור הכוכב האדום והקהל שלנו. הקהל כאן אדיר, האווירה חמה וייחודית ולכל יריבה קשה כאן בזכות האוהדים".

איך אתה מצפה שאוהדי מכבי יקבלו אותך כשתגיע לישראל?

"אני חושב שהם יעודדו את מכבי, אבל תמיד שיחקתי עם הלב והנשמה עבור הקבוצה ואני מאמין שהם מבינים ומכבדים את זה. נשארתי בקשר עם כמה מהאנשים בהנהלה והשחקנים".

מה הזיכרון הכי חזק שלך מהשנה במכבי?

"הקשר העמוק שנוצר לי ונשמר עד עכשיו עם הרבה אנשים בישראל. עבורי, השנה הזו הייתה הרבה יותר מכדורסל. גם עבור אשתי. הכרנו תרבות וחברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully