וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי רעננה הפתיעה עם 80:81 על הפועל גלבוע גליל

הקבוצה מהלאומית נהנתה משתי קליעות עונשין של גל טסלר, ארבע שניות לסיום והעיפה את היריבה מליגת העל, כדי להעפיל לשמינית הגמר. מייקל בריסקר כיכב עם 6 מ-8 לשלוש ו-20 נקודות ברעננה. לאומית: קרית גת ניצחה 78:79 מותח בבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסד מפתיע. חואקין שוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתעה נרשמה הערב (רביעי) בסיבוב א' של גביע המדינה בכדורסל, שם מכבי רעננה מהליגה הלאומית הדיחה את הפועל גלבוע/גליל מליגת העל אחרי 80:81 ביתי ודרמטי, משתי קליעות עונשין, ארבע שניות לסיום. רעננה העפילה לשמינית הגמר.

האורחים פתחו חזק ובאמצע הרבע הראשון הובילו 7:16 בזכות זאק ליידי וטיילר סטון, אך רעננה הגיבה היטב והרבע הסתיים ב-21:25 בלבד לגלבוע. היתרון של הקבוצה מהצפון החזיק גם לאורך רוב הרבע השני, עד ששלשה של מייקל בריסקר קבעה מהפך ו-36:39. למרות זאת, המחצית הסתיימה ב-39:43 לגלבוע.

ההפרש כבר טיפס לשמונה בתחילת המחצית השנייה, לפני שעוד ריצה של רעננה הפכה את המשחק לצמוד. באמצע הרבע השלישי, המארחת יצאה לריצת 0:14 גדולה ועלתה ל-56:67. הפער עלה עד 14, אבל בדקות ההכרעה גלבוע ביצעה קאמבק משלה ואחרי איבוד של רעננה, לייאפ של ליידי, עשר שניות לסיום, קבע מהפך. רעננה קיבלה כדור אחרון וחואקין שוכמן עשה עבירה על גל טסלר, שעמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו והכריע.

בריסקר (6 מ-8 לשלוש) וסמואל גיבנס קלעו 20 נקודות כל אחד ורודני וויליאמס הוסיף 14 ו-9 ריבאונדים. ליידי הוביל את גלבוע עם 29 ו-14 ריבאונדים, בעוד סטון מסיים עם 10 ו-13.

seperator

* מכבי קרית גת, שירדה אשתקד מליגת העל, גברה בחוץ 78:79 על הפועל באר שבע, במשחק שנעל את המחזור השני בליגה הלאומית. קרית גת נותרה מושלמת ובאר שבע נשארה ללא ניצחון העונה, זאת לאחר מחצית ראשונה צמודה ובריחה של קרית גת להפרש דו ספרתי ברבע השלישי, כאשר גם קאמבק של באר שבע בדקות הסיום לא מספיק לה. בשנייה האחרונה, אנטוני פישר החטיא אחת מהקו בכוונה, סטורם וורן קלט את הריבאונד וסחט עבירה, אך החטיא בעצמו מהעונשין ופספס הזדמנות להשוות ולקבוע הארכה. קדריק מייז הוביל את המנצחים עם 23, נמרוד טישמן הוסיף 18. אנדל קומברבאץ' קלע 22 לבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully