וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה הודיעה: מרקל פולץ הפצוע ייעדר משלושה משחקים לפחות

הבחירה מספר 1 בדראפט סובל מבעיה בכתף, שמקשה עליו את הזריקה וגרמה לו לקבל זריקת קורטיזון לפני שלושה שבועות. הסיקסרס החליטו שהוא ינוח שבוע וייבדק מחדש ביום שלישי הבא

שחקן פילדלפיה מרקל פולץ. GettyImages
זה מתחיל להדאיג. פולץ/GettyImages

פתיחת הקריירה המקצוענית של הבחירה מספר 1 בדראפט ה-NBA האחרון, מרקל פולץ, לא ממש מבשרת טובות והערב (רביעי), קבוצתו פילדלפיה הודיעה כי הגארד יושבת לכל הפחות משלושת המשחקים הקרובים, זאת בעקבות הפציעה הטורדנית בכתף ימין, שמונעת ממנו לשחק כמו שצריך.

סיפור הפציעה של פולץ, שנראה מתקשה לזרוק מהעונשין בין היתר במשחקים בהם כן שותף עד כה, הפך לתעלומה ביממה האחרונה, כאשר תחילה אמר סוכנו ריימונד בראת'רס כי "הוא פשוט לא מסוגל להרים את הזרועות שלו כדי לזרוק את הכדור" בשל חוסר הנוחות ממנה פולץ סבל. הסוכן גם סיפר שפולץ קיבל זריקת קורטיזון ב-5 באוקטובר, במטרה להוריד כאבים ונפיחות באזור.

בסיקסרס טענו בפני אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN כי הטיפול בקורטיזון עזר לפולץ ומצבו השתפר וכעת השחקן יפנה לפיזיותרפיה. בינתיים, בפילי הודיעו כי הוא ייעדר ממשחק הבית מול יוסטון הלילה, כמו גם ממשחקי החוץ נגד דאלאס בשבת ונגד יוסטון ביום שני. בשלישי הבא תתקיים הערכה מחודשת של מצבו, בתקווה שיוכל לשוב למגרשים.

הסיקסרס, שעשו טרייד עם בוסטון לפני הדראפט כדי לטפס לבחירה הראשונה ולקחת את פולץ, עבדו לאורך הקיץ עם הרוקי שלהם על מכניקת הזריקה שלו, שנפגעה בגלל הבעיות בכתף. בארבעת משחקיו בליגה עד כה, פולץ נמנע כמעט לחלוטין מג'אמפ שוטים והסתפק בחדירות לסל. הוא עומד על 9 מ-27 מהשדה ורק 6 מ-12 מהקו ורושם 19 דקות בממוצע למשחק. פציעות של רוקיז הן כמובן לא דבר חדש עבור פילדלפיה, שנאלצה להמתין שנתיים שלמות עד שג'ואל אמביד ערך במדיה את הופעת הבכורה שלו בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully