וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ספגה עונש רדיוס של משחק אחד בשל התפרעות אוהדיה

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרשיע את האדומים, שהועמדו לדין בשל אירועי ההפסד מול עירוני נשר, בו הושלכו חפצים שחלקם אף פגעו בקוון. על הקבוצה נגזר גם קנס על סך 10,000 ש"ח

הפועל תל אביב, הקהל של הפועל תל אביב, אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
עלו לקבוצה שלהם ביוקר. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל גזר הערב (רביעי) על הפועל תל אביב משחק רדיוס אחד בפועל וקנס כספי על סך עשרת אלפים שקלים, זאת בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה בהפסד 2:0 מול עירוני נשר.

הדיין נעם ליובין ציין כי העונש החמור נקבע בשל העובדה כי מדובר בהעמדה רביעית של הקבוצה לדין העונה, תוך פרק זמן קצר. בהחלטתו כתב ליובין: "הנאשמת עמדה לדין בגין שורת מעשים אותם ביצעו אוהדיה לכאורה במשחק נגד נשר ובהם השלכות של חפצים שונים, אשר חלקם פגעו אף בעוזר השופט".

הדיין הוסיף: "אנו מצויים בתחילתה של עונה ועם זאת ניכר כי קיים גרף הולך ועולה במעשיי האלימות מצד אוהדי הקבוצה. נראה כרגע כי אבד במעט הרסן של קברניטי הקבוצה בנעשה ביציעי אוהדיה של הנאשמת וניכר כי אין כל חשש קיים מצד אותם פורעי חוק להשליך חפצים לכר הדשא ולנקוט באלימות ואף במקרה זה לפגוע בעוזר השופט. אגב פגיעה מעין זו הייתה יכולה אף לגרום להפסקתו של המשחק על כל המשתמע מכך ואז היו נאלצים קברניטי הנאשמת להתמודד עם אירוע בסדר גודל חמור בהרבה".

מנגד, מנכ"ל הפועל תל אביב, רובי רגב, טען בדיון: "אני לא יודע מי זרק את בקבוק המים. לדעתי זה לא מהיציע שלנו. צריך להיות זורק כידון בשביל זה... הרחקנו שני אוהדים לחודש, אני בשיתוף פעולה עם אוהדים והמשטרה בנושא".

עוד בנושא:

גביע הטוטו בלאומית: הפועל רמת גן ניצחה את הפועל תל אביב 0:2
גובר הלחץ לפטר את מוטי איוניר: "אנחנו נראים ממש לא טוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully