וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הפסידה ליובנטוס יוטנה 71:69

דרמה גדולה בליטא: הסגולים חזרו למשחק אחרי פיגור דו ספרתי ברבע השלישי, אך לא הצליחו לרשום ניצחון אירופאי ראשון העונה למרות יכולת טובה של ג'ו אלכסנדר וטיישון תומאס (18 נק' כל אחד)

ג'ו אלכסנדר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יכולת טובה שלו לא הספיקה. ג'ו אלכסנדר/ברני ארדוב

הפועל חולון הפסידה הערב (רביעי) 71:69 ליובנטוס יוטנה הליטאית בחוץ במשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות של פיב"א. משחק טוב של ג'ו אלכסנדר (18 נקודות) וטיישון תומאס (18 נקודות, 10 ריבאונדים) לא הספיק לסגולים שרשמו את הפסדם השלישי במפעל העונה והם עומדים על מאזן של 3:0.

המשחק התחיל בצורה מבולבלת, אך ברבע השני הליטאים השתלטו עליו ועלו ליתרון דו ספרתי. השחקנים של דן שמיר, ובמיוחד גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וטיישון תומאס, התעלו, וברבע שלישי נהדר החזירו את חולניה למשחק. המשחק היה צמוד לכל אורכו ברבע הרביעי וג'ו אלכסנדר העביר את היתרון לחולון, אך שלשה גדולה של להרון דנדי בעצם קבעה את גורל המשחק והעניקה את הניצחון לליטאים.

ההפסד הותיר את הפועל חולון בתחתית בית א' ועם מאזן 3:0. הם יפגשו את בשבוע הבא את פינאר הטורקית החזקה במשחק חוץ, כשהם יודעים שהפסד גם בטורקיה, יכול להקשות מאוד על המשך העונה האירופית. עוד לפני כן, הסגולים יארחו את גלבוע/גליל בליגה וינסו להשיג ניצחון ליגה שני העונה.

קלעו להפועל חולון: טיישון תומאס 18 נקודות (10 ריבאונדים), ג'ו אלכסנדר 18 נקודות, טו הולוואי 12 נקודות, גיא פניני 9 נקודות, שלומי הרוש 6 נקודות, ג'אבל טראוויק 3 נקודות, תמיר בלאט 2 נקודות, יונתן מור נקודה 1. חנן קולמן שותף אך לא קלע.

גיא פניני שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפסד מאכזב. גיא פניני/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל חולון פתחה עם טו הולוואי, חנן קולמן, שלומי הרוש, ג'ו אלכסנדר וטיישון תומאס. אחרי שתי נקודות וחצי בהן אף קבוצה לא מצאה את הטבעת, טיישון תומאס העלה את האורחים ל-0:2. ג'אבריל טראוויק, שנמצא כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה של דן שמיר, עלה מהספסל וקלע שלשה כדי להוריד את חולוניה לרבע השני בפיגור 18:14.

רבע 2:

הליטאים פתחו את הרבע השני עם ריצת 0:5 כדי לעלות ל-14:23, מה שהכריח את דן שמיר לקחת פסק זמן. נקודות של מינדאוגאס קופסאס העלו את יובנטוס ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק של 14:25. חולון חזרה לעניינים והגיבה עם ריצת 0:7. שלשה של מקסים קורניאנקו החזירה את היתרון הליטאי לדו ספרתי וקבעה 22:32. תמיר בלאט הוריד ל-36:30, דקה להפסקה. תוצאת המחצית הייתה 32:39 לזכות יובנטוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רבע 3:

שלשה של סימאס בוטרלביצ'יוס העלתה את הליטאים ל-32:44. חולון הציגה הגנה טובה ועיקשת, נגסה בהפרש, ושלוש דקות וחצי לסיום הרבע גיא פניני הוריד ל-46:40. חדירה יפה של טיישון תומאס הורידה ל-48:45, פחות מדקה לסיום הרבע. ג'ו אלכסנדר חטף כדור ורץ לצד השני כדי להשלים סל ועבירה ולקבוע את תוצאת הרבע: 48:50 לזכות יובנטוס, רבע נהדר של הפועל חולון.

רבע 4:

גיא פניני חטף והוריד ל-54:56. לאחר שקיבלה לא מעט הזדמנוית לחזור לשוויון, ג'ו אלכסנדר איזן ל-60:60, קצת יותר מדקה וחצי לסיום המשחק. אלכסנדר ניגש לקו, דייק פעמיים והעלה את חולון ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון. טו הולוואי השיג סל ועבירה והעלה את חולון ל-63:65, דקה לסיום המשחק. להרון דנדי קלע שלשה גדולה והחזיר את היתרון לליטאים - 65:66. שלשה של טו הולוואי הורידה ל-70:69, 4.6 שניות לסיום. בסופו של דבר ניצחון 69:71 לליטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully