וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מישהו חיפש אותי, גורמים פוליטיים איימו לא לשים כסף"

השריף התייחס לראיון בעקבותיו פוטר העונה מבית"ר: "תפסו טרמפ על מה שאמרתי, זה מה שקורה כשפוליטיקה מתערבבת בספורט". על בן זקן: "צריך לעבור הרבה בכדורגל לפני שמגיעים לבית"ר"

צילום מסך

אלי כהן סיפק היום (רביעי) מספר אמירות מעניינות מאוד, באשר לפרשה שסיימה את הקדנציה שלו בבית"ר ירושלים ובאשר לעתידה של הקבוצה תחת בני בן זקן. השריף, שצורף כיועץ מקצועי לקבוצה מהבירה ופוטר עשרה ימים לאחר מכן בעקבות ציטוטים שנויים במחלוקת שאמר בראיון, התבטא לראשונה בפתיחות לגבי אותם ימים.

"מה שקרה לי - זה מה שקורה כשפוליטיקה מתערבבת בספורט", אמר אלי כהן בפתח הדברים, "לא ייתכן שמישהו שמביא הרבה כסף יחליט לתפוס כותרות על חשבוני, בגלל דבר שלא אמרתי אותו. אף אחד לא העביר עלי ביקורת עד השעה 18:30 באותו יום. אם באמת הייתי מדבר בגזענות, כל התקשורת הייתה משתוללת מצאת הכתבה הזאת. פתאום קיבלתי את התגובות האלה שהגיעו מכיוון מישהו שאיים לא לשים כסף, הרבה גורמים פוליטיים, אז הלכתי. אני לא רוצה לחשוף את שמו של האיש, זה מה שאני מרגיש. זה מה שקורה כשפוליטיקה מתערבבת בספורט. בית"ר הפסידה בגדול, אני לא הפסדתי".

עוד בנושא

מלכת הביצה: כשבית"ר ירושלים לא מצליחה להרוס לעצמה
אלי כהן אחרי הפיטורים: "הכי כואב לי שפגעתי באלי אוחנה, יותר מאיבוד התפקיד"
בית"ר ירושלים: "יוסי בניון חשוב לקבוצה והוא מבין את זה"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב עם אלי כהן, אלי אוחנה. קובי אליהו
"הייתי בטוח שנעשה דברים גדולים". אלי כהן במהלך הקדנציה הקצרה בבית"ר/קובי אליהו

"באותו יום טעיתי", הודה, "הייתי ברגע של לחץ, היה לי יום מאוד סוער עם הרבה טלפונים. כשלתי וטעיתי ושילמתי על זה שנתתי ראיון שלא הייתי צריך. הייתי בטוח שנעשה בבית"ר משהו גדול. קרה מה שקרה, כשמתערבים כל המשקיעים והגורמים הפוליטיים אז ככה זה נראה. היה לחץ חזק מדי, היה מישהו שחיפש אותי וחיפש לתפוס את הכותרות. כל אחד יכול לספר מה שהוא רוצה, מי שיודע את ההיסטוריה יודע שאני לא גזען. בסך הכול אמרתי שאני לא רוצה לעבור את החוויה הזו שוב. נקודה".

על העונה של בית"ר: "העונה הזו היא הזדמנות פז. בית"ר יכולה ללכת עד הסוף. בן זקן בחור טוב, אינטליגנט, אבל הניסיון בבית"ר הוא פקטור מאוד רציני. צריך לעבור הרבה בכדורגל לפני שאתה מגיע לבית"ר. אני הגעתי די משופשף לבית"ר. זה לא פשוט ולא נראה לי שבסיטואציה הזו זה יתפוס לאורך זמן".

ומי הפייבוריטית של השריף לזכות באליפות העונה? "מכבי תל אביב לפני שלושה שבועות נראתה טוב מאוד נגד נתניה, נראה שהיא הולכת לרוץ ופתאום נכנסה למפולת. אני לא מבין למה ולא בא לבקר, אבל מול באר שבע היא נראתה קטסטרופה. אם ככה, נראה שבאר שבע למרות כל הצרות תוכל לקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully