וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה על שחרורו של דנזל באולס

25.10.2017 / 13:15

הפורוורד-סנטר האמריקאי, שסבל מבעיית משקל משמעותית עם הגעתו, נחתך אחרי שלושה מחזורים מאכזבים מאוד. בקבוצה יחפשו שחקן בעמדות הפורוורד להשלמת הסגל. מייק רוסאריו זומן לנבחרת פורטו ריקו

one
שחקן הפועל אילת דנזל באולס. AP
קדנציה קצרה. באולס/AP

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של הפורוורד-סנטר האמריקאי דנזל באולס, אחרי שלושה מחזורים בלבד. באולס הצטרף לאילת לקראת סיום משחקי ההכנה, כשהוא סובל מעודף משקל משמעותי. במועדון נתנו לו הזדמנות, גם לאור חוסר הוודאות לגבי יכולת ההסתגלות של דמטריוס טרידוול לליגה הראשונה, ובמקביל קיוו כי הוא יחל לרדת במשקל. בפועל באולס עדיין רחוק מאוד ממשקל היעד שלו, וגם לאור היכולת הדלה שלו החליטו במועדון לחתוך אותו והוא עזב הבוקר את ישראל בחזרה לביתו בארצות הברית. בשלושה משחקי ליגה בהן שותף רשם 2.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ב-6.3 דקות בממוצע.

כעת יחפשו באילת זר בעמדות הפורוורד על מנת להשלים את הסגל, בתקווה להחתים אותו עד לשבוע הבא. במועדון עדיין לא מרוצים מהיכולת של כמה מהשחקנים שעוד לא נכנסו לעניינים, ומאמינים שככולם יהיו בכושר הנכון, התוצאות המתאימות יחלו להגיע. בצוות המקצועי היו לא מרוצים מהיכולת בשני צידי המגרש אחרי ההפסד לעירוני נהריה ומקווים לבוא באותה הדרך ובאותה הנחישות לקראת משחק הליגה החשוב נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב.

מייק רוסאריו, כמו גם גארי בראון מעירוני נס ציונה ואנג'ל רודריגס ממכבי חיפה, זומנו אמש לסגל הרחב של נבחרת פורטו ריקו לקראת מוקדמות אליפות העולם ויפגשו את נבחרת ארצות הברית ב-23 בנובמבר ושלושה ימים לאחר מכן ישחקו נגד נבחרת קובה בהוואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully