וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי בוכה ומדמם, במדי אסיר: האיום החדש של דעאש

תומכי המדינה האיסלאמית פרסמו פוסטר עם תמונתו של כוכב ברצלונה במטרה לאיים על כל מי שמתכנן להגיע לרוסיה לגביע העולמי. מראדונה: "כאב לי להעניק את פרס שחקן השנה לרונאלדו ולא למסי"

רויטרס

דעאש מאיימת כבר זמן מה לבצע פיגועי טרור באצטדיוני כדורגל, ונראה שלקראת מונדיאל 2018 היא לוקחת את זה צעד אחד קדימה: תומכי הארגון פרסמו פוסטר ויראלי המאיים על כל מי שמתכנן לבקר ברוסיה במהלך הגביע העולמי, בו ליאונל מסי נראה במדי אסיר, מאחורי סורג ובריח, כשהוא בוכה ומדמם. בתחתית הפוסטר מוצג כיתוב בערבית שפירושו "רק טרור", ובמרכזו כתוב: "אתם נלחמים במדינה שאין לה את המילה 'כישלון' במילון".

עוד בנושא

בפעם השנייה ברציפות: כריסטיאנו רונאלדו שחקן השנה של פיפ"א
רונאלדו: "היריבות עם ליאונל מסי נגמרה? היא רק התחילה"
למי ערן זהבי ואלישע לוי הצביעו לשחקן השנה של פיפ"א?

הפוסטר של תומכי דעאש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנוגע לליאונל מסי: דייגו מראדונה מודה ש"כאב לי הלב להעניק את פרס שחקן השנה לכריסטיאנו רונאלדו ולא למסי". שחקן העבר הארגטינאי האגדי קיבל מפיפ"א את הכבוד לחלק את הפרס בטקס המסורתי, אולם ניצב בפני סיטואציה מעט משונה, כשנאלץ לקרוא בשמו של יריבו הישיר של בן ארצו, ליאונל מסי.

"לתת את הפרס לרונאלדו ולא למסי הכאיב לי, כי מסי הוא בן טיפוחיי ואני מאוד אוהב מאז שהיה צעיר", אמר, והוסיף ש"למרות אי הנעימות, הפגישה שלי עם מסי בטקס הייתה לבבית וחמה, דיברנו באהבה ובחיבה כמו שתמיד דיברנו".

בשבועות האחרונים הופצו דיווחים על מתיחות שסוררת כביכול בין שני גדולי הכדורגל הארגטינאי אי פעם. מראדונה, שאף אימן את מסי בנבחרת בארגנטינה בין 2008 ל-2010, התבטא מספר פעמים בתקשורת הארגנטינאית בגנותו של כוכב ברצלונה, ואמר ש"אין לו בהכרח את האישיות כדי להנהיג את הנבחרת".

לאחרונה, הדיווחים על קרע בין השניים התגברו אחרי שהתברר שמסי לא הזמין אותו לטקס החתונה הראוותני שערך, בהשתתפות עשרות כדורגלני הווה ועבר. "יש בינינו יחסים נהדרים", סיפר מראדונה אתמול. "הוא יודע כמה אני אוהב ומעריך אותו. בכל הזדמנות שאני אומר שהוא השחקן הגדול ביותר של זמננו, ומדגיש שלדעתי הוא ישלוט בכדורגל העולמי עוד שנים רבות", אמר מראדונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
חתול שחור עבר ביניהם? מראדונה ומסי מראים חיבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully