וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט מונה למאמן הפועל עכו: "בטוחים בחריצות ובידע שלו"

25.10.2017 / 15:54

עוזר המאמן של בני סכנין קיבל אישור לעזוב וחתם בשורות נועלת הטבלה: "מודים לסכנין שנהגה באצילות". חואן קרלוס צפוי להירשם כמאמן הראשי של סכנין בגלל שלפליקס נעים אין תעודת פרו

אלדד שביט מאמן עירוני נשר. אדריאן הרבשטיין
ג'וב ראשון כמאמן ראשי בליגת העל. שביט/אדריאן הרבשטיין

עוזר המאמן של בני סכנין, אלדד שביט, מונה היום (רביעי) למאמנה החדש של נועלת הטבלה בליגת העל, הפועל עכו. עבור שביט מדובר בתפקיד ראשון כמאמן ראשי בליגת העל.

מהפועל עכו נמסר לאחר מינוי המאמן: "אנחנו בטוחים בחריצות ובידע הרב שיש לאלדד ומקווים שהקבוצה תמשיך את היכולת הטובה וההקרבה מאתמול להמשך הליגה.
בהזדמנות הזאת, אנחנו רוצים להודות להנהלת בני סכנין שהואילה ובחרה באצילות ובג'נטלמניות, לא להערים קשיים על שחרורו של אלדד".

היום קיבל שביט אישור מיו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, לעזוב את הקבוצה ולנהל את המשא ומתן עם עכו, זאת לאחר פיטוריו של שלומי דורה. אבו יונס ביקש אתמול "לישון על הדברים" והיום בשעות הצהריים החזיר לשביט תשובה חיובית.

גם מאמן סכנין, פליקס נעים, נתן את ברכתו למהלך ובמועדון אמרו עוד לפני האישור של אבו יונס: "כשהיה מדובר בהפועל חדרה והפועל עפולה מהליגה הלאומית בהנהלה לא שחררו אותו ואלדד לא דיבר. עכשיו זה כבר תפקיד של מאמן ראשי בליגת העל".

עם עזיבתו של שביט, מאמן הכושר של סכנין, חואן קרלוס, צפוי להירשם בהתאחדות כמאמן, בגלל שפליקס נעים לא מחזיק בתעודת פרו. במקרה כזה נעים יירשם כעוזר מאמן, למרות שימשיך כמובן לשמש כמאמן הראשי בפועל.

עוד בנושא:

הפועל עכו הפסידה למכבי חיפה 4:3 בפנדלים בגביע הטוטו
הפועל עכו מנסה להגיע להסכם פשרה על גובה הפיצוי של שלומי דורה
עידן חדש בהפועל חיפה: הקבוצה תעבור למתקן האימונים החדש

(עדכון ראשון: 8:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully