וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש בהפועל חיפה: הקבוצה תעבור למתקן האימונים החדש

25.10.2017 / 7:47

קרית חיים יידחק הצדה לטובת בית נגלר: "רק מי שנמצא כאן מבין כמה הקבוצה משוועת למתקן ברמה גבוהה". קלינגר באסיפה: "תודה על הקילומטראז' שאנשים עושים כאן. רוצה לשבח את קפילוטו ובן בסט"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ניב אהרונסון
"הגיע הזמן להשאיר את המתחם המיושן בקרית חיים מאחור"/ניב אהרונסון

עידן חדש בהפועל חיפה: הקבוצה תעבור החל מהבוקר למתחם האימונים בית נגלר, לשם תעתיק חלק מהפעילות השוטפת שלה. המתחם סמוך לאיצטדיון בקרית חיים. הפרוייקט שנבנה באזור כולל שני מגרשי אימון לכדורגל הכוללים יציעים בעלי 500 מושבים, חדרי הלבשה, חדרי שופטים, תאורה והתאמה לאירועי תרבות. "הגיע הזמן להשאיר את המתחם המיושן בקרת חיים מאחור. רק מי שנמצא בהפועל חיפה בשנים האחרונות מבין כמה הקבוצה משוועת למתקן ברמה גבוהה".

אחרי הניצחון על סכנין, המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה בה התמקד בהשקעה של שניים משחקניו העונה. "מגיע לנו כל הכבוד על העבודה הקשה שעשינו במשחק, תודה על הקילומטרז' שהאנשים עושים כאן", אמר המאמן. "אני רוצה לשבח את ניסו קפילוטו ועדן בן בסט על ההקרבה שלהם למען הקבוצה".

הבעלים יואב כץ ביקר באימון אך לא שוחח עם השחקנים. כץ יגיע לביקור במתחם האימונים החדש. "יש לא מעט התרגשות לקראת המעבר", אמר אחד השחקנים, אחרי שהקבוצה העתיקה את האימון אתמול למתחם האימונים אבי רן, בעקבות שזרוע חורף שהחל בקריית חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully