וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה באנגליה: מנצ'סטר סיטי עברה את וולבס בפנדלים

קלאודיו בראבו עצר שני פנדלים ומוליכת הפרמיירליג ניצחה את מוליכת הצ'מפיונשיפ 1:4 בפנדלים אחרי 0:0 בתום 120 דקות. ארסנל נזקקה להארכה כדי לנצח את נוריץ', גם יונייטד עלתה

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אחד בכל מחצית. לינגארד/רויטרס

משחקי שמינית גמר גביע הליגה באנגליה יצאו הערב (שלישי) לדרך עם שש מתוך שמונה ההתמודדויות. בסופו של יום ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד עלו לרבע הגמר.

מנצ'סטר סיטי - וולבס 0:0 (1:4 בפנדלים)

קרב המוליכות הסתיים בניצחונה הדחוק של זו מהפרמיירליג על זו מהצ'מפיונשיפ. סיטי שמפציצה ללא רחם בליגה, לא מצאה את הרשת של וולבס במשך 120 דקות, אבל עברה בפנדלים. קלאודיו בראבו עצר את הבעיטות של אלפרד אנדיאיי וקונור קואדי, התכולים כבשו בכל הניסיונות שלהם ועלו.

סוונסי - מנצ'סטר יונייטד 2:0

השדים האדומים התאוששו מההפסד להאדרספילד בליגה, עם ניצחון במשחק בין שני הרכבים די משניים. ג'סי לינגארד כבש בדקות 21 ו-59 ומנצ'סטר יונייטד השלימה את העבודה.

קלאודיו בראבו שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הציל ממבוכה. בראבו/רויטרס

ארסנל - נוריץ' 1:2 (הארכה)

התותחנים עבדו קשה מאוד מול היריבה מליגת המשנה והיו רחוקים חמש דקות בלבד מהדחה. ג'וש מרפי זריז הרגליים כבש עבור הקנריות בדקה ה-34 ונוריץ' ידעה לשמור על היתרון במשך דקות ארוכות. אדי נקטיה בן ה-18 כבש את שער השוויון המיוחל מעט אחרי שהוא נכנס כמחליף בדקה ה-85, והשלים צמד חלומי בדקה ה-96.

בריסטול סיטי - קריסטל פאלאס 1:4

עוד פרק בעונה קטסטרופלית של קריסטל פאלאס, הפעם עם תבוסה נגד יריבה מליגת המשנה. בקארי סאקו דווקא העלה את הנשרים ל-0:1 בדקה ה-21, אבל בריסטול הפכה משערים של מאט טיילור (34), מילאן ג'וריץ' (39), ג'ו בריאן (60) וקאלום אודוודה (66).

לסטר סיטי - לידס 1:3
ללסטר: קלצ'י איהנאצ'ו (30), איסלאם סלימאני (71), ריאד מחרז (88). ללידס: פאבלו הרננדס (26)

בורנמות' - מידלסברו 1:3
לבורנמות': ג'ק סימפסון (49), קאלום ווילסון (75 בפנדל), בניק אפובה (83). למידסלברו: מרכוס טברנייר (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully