וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד טיילה, שער בפנדל לאלמוג כהן

הצהובים-שחורים ניצחו 0:5 את מגדבורג, אלכסנדר איסק פתח לראשונה בהרכב והחזיר עם שער ובישול. קשר אינגולשטאדט הרשית ב-1:3 מול פירת. ניצחונות לשאלקה, לברקוזן וגלדבאך

יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
שער יפה. בראנדט/GettyImages

הסיבוב השני בגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים בנגלה הראשונה וארבעה שייערכו לאחר מכן. באייר לברקוזן ניצחה 1:4 את אוניון ברלין, בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 את פורטונה דיסלדורף ושאלקה עשתה את שלה עם 1:3 מול והן, פאדרבורן ניצחה 0:2 את בוכום. בורוסיה דורטמונד טיילה ל-0:5 מול מגדבורג.

מגדבורג - בורוסיה דורטמונד 5:0

הקבוצה של פטר בוס הצליחה לשכוח מהיכולת והתוצאות הלא טובות לאחרונה ורשמה ניצחון קליל בחוץ. אלכסנדר איסק השבדי בן ה-18 פתח לראשונה בהרכב של בורוסיה דורטמונד והחזיר עם שער בדקה ה-47 אחרי בישול של מקסימילין פיליפ. השבדי הצעיר גם בישל את השער הראשון לגונסלו קסטרו בדקה ה-42. השער השלישי היה בפנדל מוצלח של אנדריי ירמולנקו (73), הרביעי בנגיחה של מארק בארטרה (79) ושינג'י קגאווה שם את החותמת על התוצאה עם שער בדקה ה-90 אחרי עוד בישול של פיליפ. רפאל גריירו חזר אחרי שלא שיחק בכלל העונה.

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 1:4

הקבוצה של הייקו הרליך הגיעה אחרי ה-1:5 הענק מול בורוסיה מנשנגלדבך בשבת והצליחה להשיג ניצחון נוסף כדי להמשיך הלאה בגביע. יוליאן בראנדט כבש את הראשון בתום מהלך אישי יפה ואחרי מסירה של אדמיר מחמדי בדקה ה-36. האורחת מהבונדסליגה השנייה איזנה בדקה ה-46 עם בעיטה מסף הרחבה וקבע 1:1. לוקאס אלאריו כבש את השני של לברקוזן עם נגיחה מלאה ברגש וחוכמה וקבע 1:2. וונדל כבש את השלישי עם פנדל בדקה ה-88 וצ'ארלס אראנגיס השלים בדקה ה-91.

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

הסייחים הגיעו אל המשחק אחרי תבוסת 5:1 על ידי באייר לברקוזן בשבת, בעוד הקבוצה מהעיר הקרובה אליה מוליכה את ליגת המשנה. למרות זאת, שער אחד ויפה של תורגן הזאר אחרי בישול של רפאל סידר לגלבאך ניצחון ושלח אותה לשלב הבא. דיסלדורף קיבלה הזדמנות להשוות, אבל ניקו גיסלמן החמיץ פנדל (73).

והן - שאלקה 3:1

הרויאל בלוז, שרחוקים רק ארבע נקודות מהמקום הראשון בבונדסליגה, הצליחו לעבור שלב גם בגביע בצורה די חלקה. פרנקו די סנטו נזכר לכבוש ועשה את זה בדקה ה-26, גידו בורגשטאלר הכפיל כעבור ארבע דקות ואלף מינצל כבש שער עצמי (53). דויד בלאחה רק צימק (76).

משחקים נוספים:

פאדרבורן - בוכום 0:2
לפאדרבורן: סוון מישל (7), מאסיח וואסי (86), לבוכום: פליקס בסטיאנס (החמיץ פנדל, 67), יאן גיאמראח (הורחק, 70)

גרויטר פירת - אינגולשטאדט 3:1
אלמוג כהן כבש בפנדל (48)

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages
גידו בורגשטאלר שחקן שאלקה. רויטרס
בורגשטאלר ושאלקה עשו את שלהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully