וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: גלבוע/גליל מגיעה לרעננה

24.10.2017 / 20:23

אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, והפציעות של דיאנג'לו הריסון וג'ייקובן בראון, תנסה הקבוצה מגן נר לצלוח את המפגש עם הקבוצה מהשרון (18:25, ספורט 5+). בכורה לאלייז'ה ג'ונסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצאים לדרך בגביע. חואקין שוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה, שיצאו לדרך בשבוע שעבר, יימשכו מחר (רביעי) באולם מטרווסט ברעננה שם תארח מכבי רעננה את הפועל גלבוע/גליל (18:25, שידור ישיר בספורט 5+ משולב למשחק בין הפועל באר שבע למכבי קרית גת). 14 קבוצות כבר העפילו למשחקי שמינית הגמר שייערכו בדצמבר, כשהעולה הנוספת מלבד מנצחת המשחק הקרוב תגיע מהמשחק בין בני הרצליה למכבי קרית גת ב-30 לנובמבר.

מכבי רעננה פתחה את העונה בלאומית עם הפסד במחזור הפתיחה בקרית אתא, אך התאוששה ביום ראשון האחרון עם ניצחון ביתי על הפועל עפולה החלשה. ברק פלג, שמאמן את הקבוצה מהשרון זו עונה שלישית מחזיק שני זרים איכותיים - סמי גיבנס שמשחק ברעננה עונה שנייה ורודני וויליאמס לצד שלושה שחקני נבחרת העתודה - גיל בני, מיכאל מושקוביץ' ורועי נציה. בגזרת הצעירים אפשר לציין גם את מייקל בריסקר, כשאת הסגל משלימים הרכז הפותח גיא לביא, הקלע גל טסלר ובר שפע שהגיע מהפועל ירושלים.

בגלבוע/גליל היו עסוקים השבוע בעיקר בניסיון עמידה על הרגליים אחרי המכות שנחתו על המועדון. אחרי הפציעה של דיאנג'לו הריסון מיהרה גלבוע לצרף את אלייז'ה ג'ונסון לחודש, אך כבר בשבת איבדה גם את ג'ייקובן בראון שסובל ממתיחה ברצועה הצידית וייעדר בין שבועיים לשלושה מפעילות. עם שלושה זרים בלבד, ובהרגשה לא טובה גם מההפסד למכבי תל אביב, משחק שברח להם מהידיים, ינסה אריאל בית הלחמי להוביל את קבוצתו לשמינית הגמר, שם בתקווה יהיה כבר עם סגל מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully