וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרולינה פלישקובה שייטה אל חצי גמר טורניר הסבב, רוג'ר פדרר ניצח בבאזל

הצ'כית הביסה 2:6, 2:6 את מוגורוסה וטיפסה אל השלב הבא. מוקדם יותר, ונוס נזקקה לשלוש שעות ו-13 דקות כדי לנצח 5:7, 7:6 (3), 5:7 את אוסטפנקו. השוויצרי טייל ל-1:6, 3:6 מול טיאפו

טורניר גמר סבב ה-WTA נמשך היום (שלישי) עם מחזור המשחקים השני של הבית הלבן. במשחק הראשון הצליחה ונוס וויליאמס לנצח 5:7, 7:6 (3), 5:7 את אלופת רולאן גארוס ילנה אוסטפנקו. לאחר מכן ניצחה קרולינה פלישקובה 2:6, 2:6 את גרבינייה מוגורסה והבטיחה את מקומה בחצי הגמר.

גרבינייה מוגורוסה (2) - קרולינה פלישקובה (3) 6:2, 6:2

שתיים מהטניסאיות שדורגו במקום הראשון במהלך השנה נפגשו בפעם התשיעית כשהצ'כית משיגה ניצחון שביעי במפגשים הללו. פלישקובה לא הותירה שום סיכוי לאלופת ווימבלדון מוגורוסה והביסה אותה בתוך שעה ועוד שתי דקות כשהיא חובטת 15 ווינרים לעומת 8 שגיאות בלתי מחויבות בלבד בעוד מוגורוסה עומדת על מאזן כמעט הפוך (7 ווינרים ו-17 שגיאות לא מחויבות). פלישקובה הבטיחה את מקומה בין ארבע הגדולות עם שני ניצחונות חלקים.

פלישקובה המאושרת אמרה אחרי המשחק: "אני חושבת ששיחקתי טוב בשני המשחקים האחרונים והיו משחקים קשים. היום היה קשה לשתינו כי חיכינו הרבה זמן כדי לשחק, אבל אני שמחה שהצלחתי לנצח ולעלות שלב. גרבינייה שחקנית מצוינת ותמיד המשחקים בינינו קשים, אולי היום היה המשחק הכי קל בינינו ואני שמחה שניצחתי בו. אני חושבת שהסרב היה המפתח לניצחון היום".

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
פלישקובה הרשימה/רויטרס

ונוס וויליאמס (5) - ילנה אוסטפנקו (7) 5:7, 7:6 (3), 5:7

האמריקאית הוותיקה נזקקה לשלוש שעות ו-13 דקות של דרמה גדולה על מנת לנצח את אלופת רולאן גארוס. עבור ונוס זהו הניצחון הראשון אחרי שבמשחק הקודם הפסידה לקרולינה פלישקובה. אוסטפנקו עדיין ללא ניצחון בטורניר ותתקשה מאוד להמשיך לחצי הגמר. אוסטפנקו ביצעה לא פחות מ-13 שגיאות כפולות במהלך המשחק לעומת 10 של יריבתה וחבטה 48 ווינרים ו-40 שגיאות לא מחויבות מול 26 ו-29 של האמריקאית. המערכה הראשונה כללה לא פחות משבע שבירות, כשוונוס משיגה אחת יותר וזוכה במערכה. בשנייה היו שש שבירות ובסופן הצליחה אוסטפנקו לזכות בשובר השוויון. גם המערכה השלישית הייתה צמודה מאוד, אבל ונוס הצליחה להשיג שבירה ב-5:5, לעלות ל-5:6 ומשם שמרה על ההגשות שלה וניצחה.

וויליאמס אמרה אחרי המשחק: "לפעמים צריך קצת מזל, אני לא יודעת אם היה לי מזל כי עבדתי קשה בשביל כל נקודה. כולן משחקות חזק מאוד פה ויש לי הרבה מזל שהצלחתי לנצח היום. לא קל להפסיד במשחק הראשון ושתינו הגענו במצב דומה. צריך להילחם כדי לחיות יום נוסף. כל הקרדיט לילנה שחבטה מכות נהדרות שקשה להתמודד איתן. בגלל זה היא פה כי היא כישרונית מאוד. אני שמחה שהצלחתי להתמודד עם זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
ונוס מרוצה/רויטרס

רוג'ר פדרר הצליח לפתוח הערב את טורניר הבית שלו בבאזל, מסבב ה-ATP 500, בצורה חלקה. השוויצרי, שזכה בטורניר שבע פעמים בעבר ומחזיק במאזן 9:61 בו, ניצח 1:6, 3:6 את פרנסס טיאפו האמריקאי הכישרוני והצעיר, שמדורג במקום ה-76 בעולם. פדרר הגיש 8 אייסים במהלך המשחק ולא ממש נקלע לבעיות מיוחדות כשהוא אפילו לא נאלץ להתמודד מול נקודת שבירה על ההגשות שלו.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פתח טוב. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully