וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנס הבינלאומי של הארגון האירופי למשחק הוגן נפתח בחיפה

24.10.2017 / 7:33

נשיא הארגון כריסטיאן אינטרברגר אמר בטקס הפתיחה: "בעבר בשל סיבות פוליטיות לא קיימנו את הכנס הזה בישראל. כשקיבלנו את ההזמנה לאירוח הכנס בישראל, שמחנו מאד מכיוון שהסביבה הפוליטית אפשרה לנו להגיע לכאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הבוקר נפתח בחיפה הכנס השנתי הבינלאומי ה-23 של הארגון האירופאי למשחק הוגן, בהשתתפות 55 אורחים מחו"ל מ-25 מדינות, בהם נציג מיפן שתארח בטוקיו בקיץ 2020 את המשחקים האולימפיים.

את הכנס פתח רו"ח איתן ברק, חבר הנהלת הוועד האולימפי בישראל, נציג ישראל בארגון האירופאי המכהן כיו"ר ועדת הכספים של הארגון שאמר בדבריו: "אנו זקוקים למשחק הוגן כיוון שהניצחון בתחרות וההישג הפכו למטרה, וההשתתפות בתחרות הפכה למשנית, ולצערנו הרב כל האמצעים כשרים להשגת הנצחון. בכנס זה נעסוק בשאלה העיקרית כיצד מעורבות בספורט תפחית את האלימות, ותשמש ככלי חשוב להשגת פיוס בין סקטורים שונים".

את ברכת הארגון האירופאי למשחק הוגן הביא כריסטיאן אינטרברגר נשיא הארגון ,שאמר בדבריו: "בעבר בשל סיבות פוליטיות לא קיימנו את הכנס הזה בישראל. כשקיבלנו את ההזמנה לאירוח הכנס בישראל, שמחנו מאד מכיוון שהסביבה הפוליטית אפשרה לנו להגיע לכאן". את ברכת משרד הספורט הביא עופר בוסתן ראש מנהל הספורט במשרדי התרבות והספורט.

אחת הדמויות המיוחדות שהגיעו לכנס הוא מירוסלב סרר מבוסניה, מתעמל אולימפי לשעבר שזכה בשתי מדליות זהב אולימפיות בסוס הקפיצות בטוקיו 1964 ובמקסיקו 1968 ובמדליית ארד במתח בטוקיו 1964. במהלך הקריירה שלו הוכתר סרר ארבע פעמים לאלוף עולם וזכה בין השנים 1961 ל-1969 ב-21 מדליות באליפויות אירופה: 10 מדליות זהב, 5 מדליות כסף ו-6 מדליות ארד. במהלך הקריירה שלו בין השנים 1955 ל-1970 זכה 16 פעמים באליפות ארצו.

  • עוד באותו נושא:
  • משחק הוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully