וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני היציאה לליטא: קורי וולדן חש לחצים בחזה ופונה לבית החולים

24.10.2017 / 12:14

הגארד של הפועל חולון לא יצא עם הקבוצה למשחק החוץ נגד יובנטוס ברביעי (19:00, ספורט 5) לאחר שחש לא בטוב בשדה התעופה. ג'אבריל טראוויק, שנמצא בדרכו החוצה, יצא. דן שמיר: "מקווים לשחק טוב יותר"

one

בווידאו: צפו בניצחון הפועל חולון על בני הרצליה

הפועל חולון תפגוש מחר (רביעי) יובנטוס יוטנה הליטאית בחוץ במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות של פיב"א (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הסגולים יצאו היום לליטא, ילונו בוילנה, ויסעו משם כשעתיים לעיר. מי שלא יצא עם הקבוצה למשחק הוא הגארד האמריקאי קורי וולדן, שחש לחצים בחזה בשדה התעופה ונלקח לבדיקות בבית החולים אסף הרופא. מנגד, ג'אבריל טראוויק, שצפוי לעזוב את חולון בימים הקרובים לאחר החתמתו של גלן רייס ג'וניור, יצא עם הסגולים. רייס ג'וניור יגיע לישראל ביום רביעי, ויחבור לחולונים לקראת המשחק נגד גלבוע/גליל בשבת.

"אחרי שני הפסדים קשים אנחנו מקווים לשחק טוב יותר וכדורסל קבוצתי כדי לתת לנו צ'אנס לנצח בליטא", אמר המאמן דן שמיר לפני ההמראה לליטא. הסגולים באים למשחק אחרי ניצחון אחד בליגה על בני הרצליה, ובידיעה שהפסד לקבוצה הליטאית יקטין משמעותית את סיכוייהם לעשות משהו בבית האירופי.

עוד בנושא:

גלן רייס ג'וניור חתם בהפועל חולון
ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 85:90 את בני הרצליה

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
ישיג ניצחון בכורה במפעל? דן שמיר/ברני ארדוב

יובנטוס יוטנה העפילה לשלב הבתים בסיבוב המוקדמות האחרון, שם גברו על אקדמיק סופיה של שרון דרוקר, וגם היא הפסידה את שני משחקיה עד כה. את הקבוצה מדריך ג'דימינאס פטראוסקס הליטאי, והיא מחזיקה בשלושה זרים כשהשחקן המוכר לציבור הישראלי הוא לרון דנדי ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב. השחקן המוביל של יובנטוס הוא הרכז אנתוני איירלנד, שרושם עד כה בליגת האלופות 13.8 נקודות, 6 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully